כמו גדול – יוסאנג GT250N במבחן דרכים

כמו גדול – יוסאנג GT250N במבחן דרכים

ערך: גב"ב כתב: אביעד רייס

עירום שימושי עם מנוע V- TWIN וממדים "של גדולים", האם הרבע ליטר הקוריאני עושה את העבודה, במיוחד כשתג המחיר הוא גם "של גדול"?

שורה תחתונה: נראה מצוין, שימושי ביום יום פרברים-עיר וגם בסופ"ש לטיולים קצרים. יקר.

שוק האופנועים הקטנים בישראל רותח, מגוון דגמים, עיצובים ושימושים בכביש ובשטח ובמחירים נוחים ובביצועים עוד יותר נוחים, עם מנוע חד ודו צילינדר – שם היצרן פחות חשוב, הרי כולם מגיעים מאסיה או מהודו ומיועדים לאסייתים, תכלס האופנועים הקטנים בנפחי 250-400 הם האחראים לרנסנס האופנועים בשוק הישראלי שחזר במכה 20 שנה אחורה מבחינה זו וטוב שכך.

יוסאנג המתמחה בייצור אופנועים קטנים מזה עשורים משתתפת בחגיגה גם בקאסטום וגם בספורט, וגם בעירום השימושי הנבחן כאן היום, GT250N, סך הכול מציעה יוסאנג לצעיר הישראלי לא פחות מחמישה דגמי רבע ליטר במגוון עיצובים ומחירים. יש לציין כי באירופה נזנחה קטגוריית ה- 250 סמ"ק כמעט לחלוטין לטובת ה- 300 אולם בישראל קטגוריית ה- 250 סמ"ק חיה ונושמת בגלל הקפיצה במחיר הביטוח.

ה- GT250N הוא אופנוע נייקד שרוצה לתת לרוכב חווית אופנוע "פול סייז" בפלטפורמה של 250 סמ"ק. אם תרצו, המימדים באים לפצות על גודל המנוע הקטן. חווית הרכיבה על היוסאנג 250 בהחלט חביבה. מנוע וי-טווין מקורר אוויר המפיק 29 כ"ס עובד בצורה נעימה וחלקה, אך לעיתים נדמה כי המעטפת אשר הורכבה עליו היא קצת טו מאץ' בשבילו. עדיין צריך לזכור, מדובר ב- 250 סמ"ק,

פעול המערכות ובראשן הגיר (מה שהיווה בעיות בעבר אצל המותג) מתבצע בצורה חלקה וללא קשיים מיוחדים. כאמור 5 הילוכים בלבד עומדים לרשותו של הרוכב, עם מומנט צנוע וטווח כוח/סל"ד מצומצם של רבע ליטר קצת חסר ההילוך השישי ונדמה כי בתחום זה נשארה יוסאנג מעט מאחור.

משקל האופנוע עומד על 159 קילוגרם וגובה המושב על 780 מ"מ, בהחלט נתונים שיכולים להתאים לרוכבים מתחילים – קהל היעד של היוסאנג GT250N. ברכיבה עירונית כל עוד הפקקים לא נוראיים עושה האופנוע את עבודתו נאמנה – הכידון רחב, המושב מאפשר תנועה יעילה ובחירה בין לרכון קדימה כמו באופנוע ספורטיבי לבין רכיבה זקופה בתוך העיר בגישת סטריט פייטר. הרגליות והמנופים ניתנים לכיוון, כך שכל אחד יוכל לעצב את סביבת הרוכב המתאימה לו.

אבל בפקקים כבדים יש בעיה, בסיס הגלגלים של 1,435 מ"מ ארוך מאוד בקנה מידה של רבע ליטר ואפילו הרבה יותר, מעבר לזה בעיית התמרון נובעת מזווית צידוד מוגבלת ביותר.

דוגרי: יבואן יוסאנג הנוכחי חי ונושם בקרבנו כבר 10 שנים. היצרן נמצא בהתקדמות תמידית, מפתח, מתקדם ועושה מאמצים גדולים להשתפר ולתקן. היוסאנג GT250N הוא עוד אופציה חיובית בקטגוריית ה- 250 סמ"ק, ואם אתם או אתן עומדים לפני רכישה של אחד כזה, שווה בהחלט לגשת לסוכנות ולבצע רכיבת מבחן. תג המחיר של האופנוע עומד על 31,900 ₪ מחיר גבוה, אך הוא מציע דברים שאין ל-250 העירומים האחרים, מנוע שני צילינדר בתצורת וי שגם תורם למראה הכללי באופנוע חשוף כזה, ממדים גדולים ועיצוב אופנועי אמית

לכתבה המלאה באתר דוגרי – לחץ כאן

אפליקציה חדשה וראשונית
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

שם מלא

מייל

בקשה