ק.ט.מ RC 200

ק.ט.מ RC 200

האח האמצעי למשפחת ה- RC הקרבית של ק.ט.מ, ואחיו הספורטיבי של הדיוק 200.
READY TO RACE ב- 200 סמ"ק. ה- RC200 חזק, קרבי וחד, ומספק הכנה מצויינת לרוכב ספורטיבי צעיר הרוצה להתמקצע וללמוד את רזי רכיבת הספורט בקצב הנכון.
מנוע סינגל חזק ועיצוב בולט עם שילדה כתומה בוהקת, הופכים את ה- RC200 לאופנוע שקשה להתעלם ממנו. כדי להשלים את האבזור, מספקת ק.ט.מ מערכת ABS כסטנדרט.

המשך קריאה
ק.ט.מ RC125

ק.ט.מ RC125

חווית סופר ספורט מרגשת לרוכבים צעירים. ה- RC מעוצב בעיצוב קרבי ונושך, ומקיים את תורת – Ready to Race של היצרן האוסטרי גם ב- 125 סמ"ק.
ל- RC מנוע סינגל חזק המפיק 15 כ"ס מכובדים, בולמי WP מקצועיים, ותנוחת רכיבה קרבית. עם שילדה כתומה ופיירינג מלא בצבע כתום- לבן או שחור, ה- RC 125 ללא ספק כאן כדי לבלוט.

המשך קריאה
ימאהה YZF- R3

ימאהה YZF- R3

כרטיס הכניסה לעולם הסופר ספורט של ימאהה. בשונה אולי מאחיו הגדולים, ה- R3 מציע שימושיות ויכולות נאות במיוחד בתור כלי רכב יום יומי. למרות הגודל הקטן, בימאהה לא חסכו על ה- R3 לא בעיצוב ולא בקדמה, מתוך הבנה כי קטגוריית ה- 300 חשובה לא פחות מזו של ה- 600, ויצרו אופנוע ספורטיבי ראוי לכל דבר ועניין.
ה- YZF- R3 בעל מנוע טווין בנפח 320 סמ"ק שקיבל מחמאות גדולות בתחום החלקות והידידותיות לרוכב. ה- R3 צר וארוך, ומספק הרגשה של אופנוע ספורט במימדים מלאים. האופנוע לא מאכזב גם בתחום הבטיחות, וצוייד ע"י היצרן במערכת ABS כסטנדרט.

המשך קריאה
ימאהה MT03

ימאהה MT03

נציג ז'אנר הנייקד מבית ימאהה בקטגוריית ה- 300 הפופולארית. אופנועי 300 סמ"ק הפכו לאופציה טובה לסוגים רבים של רוכבים- בין אם מתחילים, בינוניים, חוזרים או וותיקים המחפשים אופציה שפוייה לרכיבה. גם משפחת ה- MT המוכרת רוצה לקחת חלק בחגיגת ה- 300.
ה- MT 03 מעוצב בצורה קרבית, ומציע מידות קומפקטיות ויכולת דינמית מצויינת תודות לשלדה מודרנית, כדי להתאים לחיי הנייקד העירוני. כמו אחיו, גם ל- MT O3 מנוע טווין מקבילי בעל ביצועים מצויינים.

המשך קריאה
ימאהה YFZ- R6

ימאהה YFZ- R6

ה- R6 קל משקל ובעל מנוע 600 סמ"ק חזק, והוא אופציה פופולארית ביותר בקרב רוכבים ספורטיביים ברחבי העולם. כמו אחיו הגדול המושפע ישירות ממירוצי ה- MOTO GP, גם ה- R6 מושפע מעולם המירוצי הסופר ספורט.
ל- R6 מערכת ייחודית הנקראת YCC-T , המאפשרת שליטה אלקטרונית על המצערת והופכת את האופנוע למדוייק הרבה יותר.
מערכת היניקה ה- YCC- I, מספקת יניקה משופרת וביצועים משודרגים.
כדי לעצור את כל החבילה, צוייד ה- R6 בדיסקים בקוטר 310 מ"מ.

המשך קריאה
ימאהה YZF- R1

ימאהה YZF- R1

הבכיר בקטגוריית הסופר ספורט של ימאהה. ה- R1 החדש מציע את חוויית המוטו GP לכביש הציבורי. ב- 2016 מקבל ה- R1 מנוע חדש וחזק יותר, מזלג קדמי KYB חדש ובלמים חדשים ובשרניים יותר. ימאהה שואפת לספק מוצר הקרוב כמה שאפשר לאופנוע ה- GP, ה- M1, ושומרת על עיצוב אווירודינמי ועל אופנוע קל משקל- בזכות שילדה קומפקטית.
בנוסף, משופע ה- R1 במערכות טכנולוגיות כמו בקרת אחיזה והחלקה, קוויק- שיפט, בקרת זינוק, ABS ועוד.

המשך קריאה
סוזוקי GSXR1000

סוזוקי GSXR1000

הבכיר במשפחת ה- GSXR. הג'יקסר 1000 מציע מנוע חזק עם מומנט בשפע, היגוי חד ומדוייק ומשקל קל במיוחד.
ה- GSXR1000 מביא את כל הטוב מעולם מירוצי ה- MOTO GP ישר אל הכביש הציבורי, עם אפשרות בחירה בין מצבי רכיבה, מזלג SHOWA קדמי, ובלמים מתוצרת BREMBO.
בזכות מערכת ניהול מנוע ECM, יביא הג'יקסר אתכם ואותו, לביצועים המקסימליים.

המשך קריאה
סוזוקי GSXR 750

סוזוקי GSXR 750

ל- 750 בסדרת ה- GSXR של סוזוקי עבר עשיר ומורשת מפוארת בתחום המירוצים. האופנוע מתאפיין במנוע מצויין לא יצא שם של ביצועים טובים עם אמינות מופלאה. ה- R750 ידוע בהיגוי חד ומדוייק, יכולת אותה הוא משיג בזכות פרונט איכותי עם בולמים מצויינים, שלדה קומפקטית הלקוח מדגם ה- 600, מבנה אווירודינמי ומשקל קל.

המשך קריאה
סוזוקי GSXR600

סוזוקי GSXR600

האח הצעיר ממשפחת ה- GSX הוותיקה והמפורסמת. אין רוכב ספורטיבי בפרט או רוכבי אופנוע בכלל שלא מכירים את המושג ג'יקסר- כינויים של אופנועי הספורט מבית סוזוקי. הג'יקסרים ידועים ביכולת ספורטיבית שתוכל לרגש כל רוכב, אך יחד עם זאת לשמש בתור אופנוע פרקטי המתאים לרכיבה יום יומית.
ל- GSXR600 יחס משקל הספק מצויין, שילדת אלומיניום קלילה, בולם קדמי מתכוונן מתוצרת SHOWA, ועוד.

המשך קריאה
במוו S1000R

במוו S1000R

אחיו העירום של ה- 1000RR. ה- R מקבל מאחיו עטור הפירינג את המנוע, שעבר אופטימיזציה להתאמה לדגם הנייקד.
בזכות התאמות אלו, מקבל ה- S מומנט זמין לכל אורך קשת הסל"ד. ל- S1000R 160 כוחות סוס ושאיפות קרביות גדולות כפי שניתן להבין מן העיצוב המחודד. ה- S מתאים עצמו לכל מצב רכיבה- גשם (RAIN), כביש (ROAD), דינמי (DYNAMIC) ו- דינמי פרו (DYNAMIC PRO)- לאלו השואפים לנצל את ביצועי האופנוע עד הסוף .
כדי לשלוט על הכח בצורה נכונה, ציידו בבמוו את ה- S1000R במערכות ABS ו- ASC בקרת יציבות אוטומטית.

המשך קריאה
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

שם מלא

מייל

בקשה