אם.וי אגוסטה F3800

אם.וי אגוסטה F3800

אופנוע סופר ספורטיבי בנפח 800 סמ"ק מבית היצרן האיטלקי- יוקרתי MV AGUSTA. ל- F3 מנוע 3 צילינדרים ייחודי המיוצר באיטליה, והוא מציע עוצמה המקבילה לאופנועי 1000 סמ"ק, ושליטה כשל אופנוע 600 סמ"ק.
מנוע ה- MV מפיק 148 כ"ס בלתי מתפשרים, על משקל סופר קל העומד על 173 ק"ג. יחס ההספק- משקל יצר אופנוע שמסתכל לאופנועי הליטר בלבן של העיניים, ולא משפיל מבט.
ל- F3 מזלג קדמי מרזוקי 43 מ"מ, בולם אחורי Sachs, שילדה מצויינת ובסיס גלגלים קצרצר העומד על 1,380 מ"מ, המספקים יכולת שליטה וניהוג מצויינות.
ה- F3 מציע מערכות טכנולוגיות מהמעלה הראשונה. כל אלו עטופים בעיצוב איטלקי מלא בטעם.

המשך קריאה
יוסאנג GT650R

יוסאנג GT650R

אופנוע ספורט בעל פיירינג (פלסטיקה קדמית מלאה), בעל מנוע V 650 סמ"ק מבית יוסאנג הקוריאנית. ה- GT650R מציע יכולות ספורטיביות ותיוריות, ויכולת לתפקד בתור כלי רכב יומיומי או צעצוע לסופ"ש.
ה- GTR בעל מזלג קדמי הפוך מתכוונן, גיר 6 הילוכים ומנועו מפיק 82 כוחות סוס. ע"מ להבטיח בלימה ראוייה, מצוייד ה- GTR בדיסק כפול חצי צף 300 מ"מ מקדימה, ובדיסק 230 מ"מ מאחורה.
גם מתחילים יוכלו להינות מיכולותיו של ה- GT650R, ויוכלו להתמודד עם משקל של 186 ק"ג, וגובה מושב העומד על 780 מ"מ.

המשך קריאה
יוסאנג GD 250

יוסאנג GD 250

אופנוע ספורטיבי בעל פיירינג (פלסטיקה קדמית מלאה), בעל מנוע סינגל בנפח 250 סמ"ק. ל- GD עיצוב מודרני ולא שגרתי, והוא מכוון לספק "פוזה" וסטייל לרוכבו.
ה- GD 250 מקורר נוזל, ובעל גיר 6 הילוכים. גובה המושב עומד על 780 מ"מ, מה שמאפשר נגישות גם לרוכבים מתחילים/ נמוכי קומה.
על הבלימה אחראי דיסק פרפר 300 מ"מ עם קליפר בעל 4 בוכנות מקדימה, ודיסק פרפר 230 מ"מ עם קליפר בעל 2 בוכנות מאחורה.

המשך קריאה
יוסאנג GT 250

יוסאנג GT 250

אופנוע עירום מבית היצרן הקוראני. ל- GT 250 מנוע 4 פעימות וי- טווין המפיק 29 כ"ס ב- 10,000 סל"ד. הזנת הדלק באופנוע מתבצעת ע"י מערכת הזרקה אלקטרונית. למרות נפח של 250 סמ"ק, מציע ה- GT 250 מידות והרגשה של אופנוע פול- סייז לכל דבר, עם אורך העומד על 2,080 מ"מ, רוחב של 655 מ"מ, גובה של 1,125 מ"מ, בסיס גלגלים 1,435 מ"מ ומשקל של 159 ק"ג.
ה- GT מצוייד בבולמים הפוכים, גיר 5 הילוכים ומיכל דלק בעל קיבולת של 17 ליטרים.

המשך קריאה
שרקו SEF-R 450

שרקו SEF-R 450

התותח הכבד מבית שרקו. על בסיס ה- 450 נבנה גם אופנוע הראלי של החברה המתחרה במירוצי ראלי רבים ובתוכם גם בקשה מכולם- הדקאר.
השרקו 450 מתאים לאלו המחפשים עוצמה בלתי נגמרת. רוכבים הרוכבים במדבר ובשבילים מהירים וודאי ימצאו בו פרטנר מצויין.
מנוע ה- 4 פעימות מיוצר כולו ע"י שרקו, והוא קומפקטי ועוצמתי. גם הזרקת הדלק באופנוע, תוכננה ויוצרה ע"י המותג.
אבזור:
בולמי WP מקדימה ומאחורה
בלמי ברמבו
קלאץ' הדראולי
משקל:
109 קילוגרם.

המשך קריאה
שרקו SEF- R 300

שרקו SEF- R 300

דגם ה- 300 סמ"ק לאופנוע האנדורו מבית שרקו בגרסת 4 פעימות. מתאים במיוחד לאלו המחפשים תחנה טובה באמצע בין 250 ל- 450 סמ"ק.
מתוקף היותו בעל מנוע 300 סמ"ק 4 פעימות, מתאים ה- SEF-R למגוון גדול של רוכבים, והוכתר ע"י מגזיני רכיבה רבים ברחבי העולם כאופנוע מצויין.
מודל 2016 של ה- SEF-R מתחדש במערכת הזרקה עם מס' מפות חדשות, צילינדר חדש, כנף קדמית ומגיני ידיים חדשים גם כן.
כמו בדגמי שרקו האחרים, גם כאן נוכל למצוא בולמי WP מקדימה ומאחורה, בלמי ברמבו ומשקל קל העומד על 102 קילוגרמים בלבד.

המשך קריאה
שרקו SE-R  300

שרקו SE-R 300

מכונת שטח וורסטילית מבית שרקו. ה- SE-R עם מנוע דו- פעימתי בנפח 300 סמ"ק מתאים למשימות אנדורו קשוחות או רכיבות שבילים מהירות. לכבוד 2016, קיבל ה- SE-R שסתום כח עם תזמון משופר, קלאץ' חדש, רגליות רוכב חדשות ועוד.
למרות מערכת הצתה אלקטרונית, מצליח האופנוע לשמר משקל קל העומד על 105 ק"ג (בדומה לדגם ה- 250), ובכך שומר על אחת התכונות החשובות ביותר באופנוע שטח.
הזנת הדלק נעשית ע"י קרבורטור של קייהין, הגיר בעל 6 הילוכים, הבלמים תוצרת ברמבו, ועל החיבור עם הקרקע מאחורה ומקדימה אחראים בולמים מתוצרת WP.

המשך קריאה
שרקו SE-R  פאקטורי 250

שרקו SE-R פאקטורי 250

כמו אחיו התאום מרובע הפעימות, גם ה- SE- R משתייך למשפחת הפאקטורי ומציע לכם את האפשרות לרכב על אופנוע זהה לזה בו עושים שימוש הרוכבים הרשמיים של החברה במירוצים השונים.
ה- SE- R הינו אופנוע דו"פ, ומיועד בעיקר למירוצי אנדורו קשוחים.
ל- SE-R סעפת פליטה FMF, בולמי WP 48 עם קארטרידג' סגור, גרפיקת מירוצים, חישוקי אנודייז כחולים ועוד.
ה- SE-R מצוייד בשסתום כח, סטרטר חשמלי, קלאץ' הדראולי, בלמים תוצרת ברמבו, בולם אחורי WP, ומשקל של כ- 105 ק"ג.

המשך קריאה
שרקו SEF- R  פאקטורי 250

שרקו SEF- R פאקטורי 250

מכונת אנדורו בעלת מנוע 4 פעימות מבית היצרן הצרפתי- ספרדי. אופנועי האנדורו של החברה מיוצרים במפעל בצרפת, ואופנועי הטריאל מיוצרים במפעל בספרד, כ- 30 ק"מ מברצלונה.
סדרת הפאקטורי של החברה עושה למעשה שימוש בכל הרכיבים הנמצאים על אופנועי המירוץ הרשמיים של החברה, כולל בולמים, ברקסים, אגזוז ועוד.
אם בחרתם לרכב על סדרת הפאקטורי של אופנועי המותג, אתם רוכבים בעצם על אותו אופנוע של רוכבי שרקו הרשמיים באליפויות האנדורו השונות.
כיאה לאופנוע מירוץ, מציעה גרסת הפאקטורי רכיבי HIGH END כגון:
בולמי WP, מערכת פליטה מבית אקרופוביץ', ג'אנטים אנודייז כחולים, גרפיקת מירוצים ועוד.
השרקו 250 ארבע פעימות מצוייד בגיר 6 הילוכים, קלאץ' הדראולי, משקל קל של 102 קילוגרם וגובה מושב העומד על 950 מ"מ.

המשך קריאה
ק.ט.מ RC 390

ק.ט.מ RC 390

תחנה אחרונה לפני אופנוע ספורט בגודל מלא. אבל לא בהכרח. ה- RC 390 בעל מנוע סינגל וחזק, ויכול להתאים למגוון רוכבים לאורך זמן. לא מדובר באופנוע ביניים בהכרח.
כיאה לאח בכור, גם ה- 390 שומר על הקו העיצובי הייחודי למשפחת ה- RC, והוא READY TO RACE במלוא מובן המילה.
6 הילוכים, משקל של 147 ק"ג, ומערכת ABS הופכת את ה- RC390 לחיה עירונית ספורטיבית אולטימטיבית.

המשך קריאה
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

שם מלא

מייל

בקשה