ק.ט.מ EXC- F 450

ק.ט.מ EXC- F 450

אופנוע אנדורו מקצועי בנפח 450 סמ"ק מבית KTM. ה- 450 מתאים פחות למשימות אנדורו טכניות יותר, וימצא בית חם בשבילים מהירים ובדיונות. לקראת שנת הדגם 2017, עבר ה- 450 שינוי משמעותי, וזכה למנוע חדש לחלוטין, ולשלדה שעוצבה מחדש.
ה- 450 של ק.ט.מ מהווה את אחד המתחרים הבולטים בליגת האנדורו העולמית בקטגוריית ה- E2, והוא מציע את המכלולים אולטימטביים לרוכב האנדורו.
מנוע צילינדר יחיד בנפח 450 סמ"ק מקורר נוזל, מערכת הזרקת דלק מבית קייהין, קלאץ' הדראולי DDS, בולמים הפוכים WP ובולם אחורי WP, מרווח גחון 355 מ"מ, ומשקל קל העומד על 106 ק"ג.

המשך קריאה
ק.ט.מ EXC- F 350

ק.ט.מ EXC- F 350

אופנוע אנדורו 4 פעימות ALL- AROUND טהור. מתאים כמעט לכל משימה בשטח- החל מסינגלים צפופים וכלה בשבילים מהירים- ה- EXC- F 350 כאן כדי לעבוד.
נתוני ה- 350, מקבילים כמעט לחלוטין לאלו של אחיו הקטן ממשפחת ה- 250.
ה- 350 גם הוא בעל צילינדר יחיד, מתנע חשמלי, מערכת הזרקה מבית קייהין, בולמי WP, גיר 6 הילוכים, מרווח גחון של 355 מ"מ, גובה מושב 960 מ"מ ומשקל העומד על 104 קילוגרם.

המשך קריאה
ק.ט.מ EXC-F 250

ק.ט.מ EXC-F 250

אופנוע אנדורו מקצועי בנפח 250 סמ"ק מבית ק.ט.מ אוסטריה. ה- EXC-F מתאים לקשת רחבה של רוכבים, מתחילים ומקצוענים כאחד, ולמגוון רב של שימושים, החל מסינגלים, דרך רכיבות שבילים בהילוך גבוה, דיונות ועוד.
מנוע האופנוע מקורר נוזל בעל צילינדר אחד 4 פעימות, גיר 6 הילוכים והתנעה חשמלית. ל- EXC מערכת הזרקת דלק מבית קייהין ומצמד DDS. בדומה לדגמי ה- דו"פ, גם ה- EXC- F מצוייד בשלדת כרומולי, ובולמי WP מקדימה ומאחורה.
גובה המושב עומד על 960 מ"מ מכובדים, מרווח גחון של 355 מ"מ, מיכל דלק בעל קיבולת של 8.5 ליטרים ומשקל צנום של 103 ק"ג.

המשך קריאה
ק.ט.מ EXC 300

ק.ט.מ EXC 300

אופנוע אנדורו דו- פעימתי בנפח 300 סמ"ק. מיועד למשימות אנדורו קשוחות, הק.ט.מ 300 דו"פ לא מתאים למתחילים בעולם השטח.
כמו אחיו הקטן, ה- EXC300 גם הוא מקבל רענון כללי ומקיף לקראת שנת 2017, וזוכה לשלדה חדשה מבוססת על אופנועי המוטוקרוס של החברה, מנוע חדש, קלאץ' DDS ובלנסר המפחית את הוויברציות אותן מייצר האופנוע.
ל- EXC300 מתנע חשמלי וגם רגלית התנעה, קרבורטור מיקוני, גיר 6 הילוכים, בולמי WP, משקל 100 קילו, גרפיקה חדשה ועוד.

המשך קריאה
ק.ט.מ EXC 250

ק.ט.מ EXC 250

נציגו של היצרן הכתום בקטגוריית הדו"פ 250. תורת ה- READY TO RACE החלה במקורה עם דגמי השטח של היצרן, זמן רב לפני הופעתם של דגמי הכביש המודרניים.
אופנוע האנדורו הוותיק, מקבל רענון כולל לכבוד שנת הדגם 2017:
שלדה חדשה מבוססת על דגמי המוטוקרוס ממודל 2016, מנועים חדשים, קלאץ' DDS חדש ובלנסר האמון על הפחתת הוויברציות.
ה- EXC250 מצוייד בגיר בעל 6 הילוכים, עושה שימוש בקירור נוזל ובקרבורטור מיקוני (שיוחלף בעתיד להזרקת דלק), שלדת כרומולי ובולמי WP מקדימה ומאחורה (אחורי כולל מערכת PDS).
משקל האופנוע כיאה לאופנוע אנדורו מקצועי עומד על 100 קילוגרמים, גובה המושב על 960 מ"מ, מרווח גחון של 370 מ"מ ומיכל דלק בעל קיבולת של 9.5 ליטרים.

המשך קריאה
אם.וי אגוסטה ריבלה 800

אם.וי אגוסטה ריבלה 800

סטריטפייטר בעיצוב עתידני מבית MV AGUSTA האיטלקית. ל- RIVALE מנוע 3 צילינדרים בשורה, המתפקד כליבו של האופנוע. עיצוב האופנוע ייחודי, וקשה מאד למצוא עוד אופנוע שדומה לו במיוחד, בין השאר בזכות מערכת הפליטה הייחודית.
מנועו של הריבלה מגיע מאחיו הספורטיבי, ה- F3 ומפיק 125 כוחות סוס, על משקל של 178 ק"ג. מעבר לעיצוב המדהים והלא שגרתי, מצוייד ה- RIVALE במערכת ה- MVICS, המאפשרת שליטה אלקטרונית על כל מערכת ופעולה הקיימת באופנוע.

המשך קריאה
ק.ט.מ EXC- F 500

ק.ט.מ EXC- F 500

ה- "אח הגדול" של במשפחת אופנועי האנדורו המקצועיים של KTM. ה- EXC- F 500 הוא קטר אנדורו שלא עוצר. למרות גודל המנוע והכח הזמין, ה- 500 הוא לא אופנוע אלים, ויכול להתאים למגוון משימות אנדורו. כמו שאר אחיו הקטנים, גם ה- 500 מקבל רענון לכבוד דג0 2017, וזוכה לאותם שדרוגים כמו השאר.
מנוע ושלדה חדשים, בולמי WP מקדימה ומאחורה, גיר 6 הילוכים, מערכת הזרקת דלק של קייהין, מיכל דלק בעל קיבולת של 8.5 לרכיבות ארוכות, גובה מושב העומד על 960 מ"מ, ומשקל קליל העומד על 106.5 קילוגרמים (ללא דלק).

המשך קריאה
קיוואי בלקסטר 250

קיוואי בלקסטר 250

אופנוע קאסטום בנפח 250 סמ"ק מבית קיוואי- בנלי. ה- "בייבי הארלי" מבית קיוואי אידאלי למתחילים ולרוכבים חוזרים, ומהווה את כרטיס הכניסה לעולם רכיבת הקאסטום.
הקיוואי בלקסטר מציע עיצוב קלאסי בצביעת שחור מט צבאית, מושב נוח לרכיבה לרוכב ולמורכב, ואפשרויות אבזור רבות, המאפשרות לכל רוכב לעצב את האופנוע שלו לפי טעמו האישי. למרות נפח מנוע צנוע של 250 סמ"ק, הבלקסטר עומד בגבורה גם ברכיבות בין עירוניות ארוכות.
לבלקסטר מנוע מקורר בקירור אוויר, גיר 5 מהירויות, ומשקל קל העומד על 170 קילו. מעל הכל, מתומחר הבלקסטר במחיר נמוך שיוכל לקסום לכל רוכב.

המשך קריאה
קליבלנד FXX 110

קליבלנד FXX 110

"פליי- בייק" שובב מבית CCW. ה- FXX מציע עיצוב מינימליסטי ומשקל קל במיוחד- נתונים ההופכים אותו לאופנוע טריאל/ אנדורו אידיאלי. ל- FXX מנוע בנפח 110 סמ"ק בקירור אוויר, 4 הילוכים וגיר חצי אוטומטי, ללא קלאץ'.
ה- FXX זמין ברישוי צהוב, וניתן לרכב עליו גם בכביש הציבורי. ההנעה מתבצעת ע"י רגלית הנעה (קיק), והתנעה חשמלית (סטרטר) אינה זמינה.
ה- FXX בעל שלדת עריסה כפולה, גלגלים בקוטר 21' מקדימה ומאחורה, ומתלה קדמי טלסקופי.
המנוע ב- FXX מפיק כ- 7 כ"ס, והאופנוע בעל מיכל דלק 4 ליטרים. לרוכב המחפש כרטיס כניסה זול (באחזקה ובקנייה) לעולם השטח והטריאל, ה- FXX הוא אופציה לא רעה בכלל.

המשך קריאה
רויאל אנפילד קונטיננטל GT

רויאל אנפילד קונטיננטל GT

"קפה רייסר" אופנתי מבית רויאל אנפילד- המוכר יותר בזכות אופנועיו הקשוחים הגומאים קילומטרים בהודו. ה- GT מחייה למעשה את דגם ה- GT של החברה משנות ה- 60, ומהווה אופציה מעולה לאלו הרוצים לחוות את עולם הקפה רייסר.
ל- GT מנוע מקורר אוויר בנפח 535 סמ"ק, והוא מפיק 29 כ"ס. לאופנוע גיר 5 הילוכים, ומשקל העומד על 184 קילו.
הקונטיננטל זמין בצבעי צהוב- אדום, זמין ברשיון A1, ומצליח לשלב בצורה מעולה את חווית ה- "קפה" בתיבול ייחודי של רויאל אנפילד.

המשך קריאה
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

שם מלא

מייל

בקשה