Ducati Panigale – אופרה חדשה!

Ducati Panigale – אופרה חדשה!

ליגל אופנועים מודיעה על פתיחתו של עידן חדש בתחום אופנועי הספורט בישראל. סופו של עידן ותחילתה של אופרה חדשה – אופרה לצלילי מנוע 4 צילינדרים הראשון של דוקאטי. משפחת PANIGALE מגיעה לישראל עם כל התכונות זוכות התארים והאליפויות של אופנועי ה-GP של DUCATI. זה לא עוד אופנוע כביש אלא ראש חדש לפירמידה הדו גלגלית בישראל.

דוקאטי PANIGALE V4 מחליף את ה-1299 בראש ההיצע של אופנועי הסופר בייק כשהוא מעלה את הרף לרמות חדשות של ביצועים ושליטה. דוקאטי PANIGALE V4 פותח בשיתוף פעולה צמוד עם קבוצת מירוצי ה-MOTOGP ומכיל בתוכו ידע, ניסיון וטכנולוגיות אשר מביאים לציבור הרוכבים אופנוע חוקי לכביש עם חווית רכיבה וטכנולוגיה הקרובה ביותר האפשרית לאופנוע גרנד פרי.

המנוע הוא V4 עם 90 מעלות ונפח של 1,103 סמ"ק אשר מתבסס על מנוע אופנוע ה-GP של דוקאטי. האיזון המובנה של מנוע V  – מאפשר להגיע ל-14,000 סל"ד ללא שימוש במשקולות איזון פנימיות. הצתה של צמדי בוכנות יוצא אפקט "ביג באנג" שמתורגם לזמינות כוח מעולה, אחיזה מופלאה ויציאה חזקה בכל פניה – כבונוס מתקבל צליל מפלט ייחודי. נתוני תפוקה הם 210 כ"ס ב-13,000 סל"ד ושיא מומנט של 12.1 קג"מ בטווח שבין 8,750 ל-12,250 סל"ד.

התצורה הקומפקטית של מנוע ה-V4 מאפשרת מיקום מיטבי שלו בתוך השלדה המתקדמת. כמו באופנוע ה-GP גם כאן המנוע מוטה לאחור ב-42 מעלות כדי לשמור על חלוקת המשקל הטובה ביותר, לשלב מצננים בעלי שטח פנים גדול יותר וגם למקם את ציר זרועה המתלה האחורית יותר לפנים.

שגרת הטיפולים עומדת על 12,000 ק"מ או שנה.

היכולת של מנוע V4 יכולה לבוא לידי ביטוי רק בפלטפורמה הכי מתקדמת. כדי להגיע לביצועים הטובים ביותר צריך ראשית לשלוט בכוחות. זה מתחיל משלדת אלומיניום מאסיבית ביותר האוחזת במנוע. ממשיך עם מערכת הניהול הרב-צירית IMO המיוצרת על ידי BOSCH. זו דוגמת ומקליטה נתונים רבים בזמן אמת כמו למשל כמה כוח לאפשר למנוע לייצר תוך כדי פניה בזמן שה-PANIGALE שוכב. או לחילופים כמה לתת לזנב לפסוע הצידה תוך כדי בלימה חזקה ועוד.

מערכות המתלים המתקדמות מגיעות מבית OHLINS (גרסת ספציאלה ו-S) אלו מערכות אלקטרוניות אקטביות עם מפות משתנות. גרסת הבסיס משתמשת בשירותים של מתלים מצויינים מבית SHOWA.

צמיג אחורי שפותח במיוחד עבור הפניגלה V4 ברוחב 200/60-17 הוא סטנדרטי בכל הגרסאות ומדובר בפירלי דיאבלו סופרקורסה sp בעל שטח מגע גדול יותר וזה שולט בעוצמה שעוברת מהמנוע החזק. צמיג קדמי מאותו יצרן ודגם במידה 120 וחישוק 17 אינץ'.

מעצורים קדמי כוללים שני דיסקים בקוטר 330 מ"מ עם קליפרים מונובלוק  דור חדש של ה – M504 בוכנות לקליפר. מאחור דיסק 245 מ"מ עם קליפר כפול בוכנות. המערכת של ברמבו מפוקדת ע"י קורנרינג ABS EVO של בוש בעל שלושה מצבים המתחשבת בזווית ההטיה.

בהיצע שלוש גרסאות:

-דוקאטי PANIGALE V4

– דוקאטי PANIGALE V4 S

– דוקאטי PANIGALE V4 SPECIALE

  • מנוע V4 סדרתי ראשון של דוקאטי
  • נפח מנוע של 1,103 סמ"ק
  • 226 כ"ס על 175 ק"ג (גרסת ספציאלה)
  • דור חדש של מערכת ניהול מנוע רב ממדית
  • מערכות בטיחות מתקדמות
  • עיצוב זוכה פרסים
  • מחיר החל מ- 175,000 ₪

– ניתן לפתוח הזמנות, יש מלאי זמין

– אחריות 24 חודשים ללא הגבלת קילומטרים

 

אפליקציה חדשה וראשונית
תגיות:

שלחו תגובה

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

שם מלא

מייל

בקשה