);

קוואסאקי וורסיס 1000 החדש בישראל

אופנוע הספורט־תיור החדש של קוואסאקי, וורסיס 1000, נחת בישראל. המחיר: 89,985 ₪ לצד הגרסה הרגילה תימכר גרסת SE מאובזרת במחיר 109,985 ₪

כתב: מערכת 'אופנועים'

צילום:יצרן / יח"צ.

קוואסאקי וורסיס 1000 החדש בישראל

מטרו מוטור, יבואנית קוואסאקי בישראל, מודיעה על הגעתו של הוורסיס 1000 החדש ל־2019 לישראל. לשנת 2019 קיבל אופנוע הספורט־תיור של קוואסאקי עיצוב חדש, טכנולוגיה ופיצ'רים מתקדמים. בנוסף לגרסה הרגילה של הוורסיס 1000, תימכר גם גרסת Special Edition, עם מערכות מתקדמות, הכוללות בין השאר מתלים אקטיביים באופן חלקי.

על פי קוואסאקי, יחידת ההנעה של הוורסיס בנפח 1,043 סמ"ק התחדשה במצערת ושסתומי מצערת אלקטרוניים, שביחד עם יחידת ה-ECU מאפשרים תגובת מנוע מיידית, מומנט רב יותר בסל"ד נמוך ובינוני.

מבחינת העיצוב, הפך הוורסיס לספורטיבי ואגרסיבי יותר, עם חופה קדמית חדשה שגם מועילה יותר לדברי היצרן בהגנה מפני הרוח, זאת באמצעות מבנה מיוחד של תעלות אוויר בחזית האופנוע. בנוסף, הוורסיס החדש מצויד במשקף מתכוונן בטווח של 65 מ"מ, אותו ניתן לכוונן ממושב הרוכב ללא צורך בכלים.

מבחינת העיצוב, הפך הוורסיס לספורטיבי ואגרסיבי יותר

הוורסיס החדש מציע מגוון של מערכות טכנולוגיות מתקדמות כסטנדרט:

  • בקרת פנייה מתקדמת (KMCF). מערכת זו, מנטרת את הנתונים שמתקבלים מהשלדה ומהמנוע ומסייעת בשמירה על קו הפנייה על ידי בקרה על עוצמת הבלימה והאצה. בצורה זו, המערכת מלווה את הרוכב החל מהכניסה לפנייה ועד ליציאה ממנה.
  • מערכת מניעת החלקה מתקדמת (KIBS) – היא מערכת ה־ABS המתקדמת של קוואסאקי, המתערבת באופן מהיר ביותר, אך עם זאת באופן בלתי מורגש, כאשר הרוכב נזקק לה בעת בלימה. מערכת זו מבוססת על אותה המערכת הקיימת באופנועי הסופר-ספורט של החברה, ה־H2 וה־ZX10R.
  • ·         (KTRC) – מערכת בקרת ההחלקה המתקדמת של קוואסאקי, בעלת 3 מצבים לבחירה בהתאם לתנאי הדרך

וורסיס 1000 החדש מיועד להיות יעיל יותר, נוח יותר ולהציע חוויית משתמש חדשה. לוח שעונים מתקדם המציע מסך נגטיבי, ושלל חווים לטובת הרוכב, הכוללים: חיווי למצב הילוך, מחשב דרך הכולל את צריכת הדלק, כמות הדלק שנותרה במיכל ואפילו חיווי לזווית ההטייה בכל רגע נתון, כולל אפשרות הקלטה.

מושבו של הוורסיס החדש השתנה גם הוא ולפי קוואסאקי הוא מציע נוחות מהגבוהות ביותר בסגמנט הספורט־תיור, עם כמות נכבדת של תמיכה המאפשרת לרוכב ולמורכב נסיעה נוחה גם למרחקים ארוכים ביותר. כמו כן, מערכת חדשנית לנשיאת ארגזי צד עם 'מראה נקי', המתאפשר עקב עיגון תיקי הצד ישירות לידיות האחיזה.

בנוסף, לצורך חיבור מהיר של אבזור נוסף כיאה לאופנוע טורינג, הוורסיס החדש מציע שקע DC (שקע מצת) חדש שמאפשר חיבור של אבזור במתח כולל של 40w.

לוח שעונים מתקדם המציע מסך נגטיבי, ושלל חווים לטובת הרוכב

וורסיס 1000 SE

גרסת ה־Special Edition של הוורסיס 1000 החדש מצוידת בפיצ'רים נוספים מלבד אלו שצוינו לעיל ובראשם:

מתלים אלקטרוניים אקטיביים למחצה המבוססים על אותה מערכת הקיימת באופנוע הסופר־ספורט של קוואסאקי, ה־ZX-10R. מערכת מתלים זו מנטרת את מצבי הכביש בכל רגע נתון ומתאימה את עבודת המתלה הקדמי והאחורי בהתאם. בנוסף, לבחירת הרוכב כמה מצבי כוונון מוכנים, וזאת בהתאם לסגנון הרכיבה הרצוי (ספורטיבי, כביש ציבורי, גשום). כמו כן, המערכת מציעה מצבים מוכנים בהתאם לעומס המשקל הצפוי (רוכב בלבד, מזוודות, מזוודות ומורכב).

מערכת מתקדמת נוספת שמוצגת בדגם ה־SE היא מערכת להארת צידי הדרך בחשיכה. המערכת המתקדמת מנטרת את הזווית בה נמצא האופנוע, ומאירה באמצעות נורות לד יעודיות את השטח שאינו מואר על ידי הפנס הראשי. בצורה זו המערכת מסייעת לרוכב לזהות טוב יותר את תוואי הכביש בחשיכה, להבחין בפניות מוקדם יותר, ולזהות סכנות אפשריות בצידי הדרך.

פיצ'רים נוספים של גרסת ה־SE:

  • צג TFT צבעוני עם מידע רב על המערכות האלקטרוניות
  • חיבוריות Bluetooth לטלפון הנייד לקבל מידע אודות מצב הכלי, דלק במיכל, טלפונים ומיילים.
  • KQS – קוויק שיפטר דו־כיווני להעלאה והורדה של הילוכים ללא שימוש בידית המצמד
  • שימוש בצבע ייחודי ועמיד במיוחד לחלקי הפלסטיק, בעל תכונות תיקון עצמי במקרה של שריטות.

ה־Versys 1000 החדש יימכר במחיר של 89,985 ₪.

גרסת ה-SE תמכר במחיר של 109,985 .

* המחיר כולל מע"מ, אגרות, הוצאות רישוי ואגרות רישוי

תגיות:

שלחו תגובה