);

דלק מוטורס השיקה בישראל את הסופרבייק האייקוני BMW S 1000 RR

ברק כהן, מנהל חטיבת BMW בדלק מוטורס, הודיע היום על תחילת השיווק לאייקון של אופנועי BMW,
BMW S 1000 RR החדש – בשלוש רמות גימור שונות במחירים של 159,900 ₪, 179,900 ₪ ו- 199,900 ₪ בהתאמה

כתב:

צילום:יצרן / יח"צ.

דלק מוטורס השיקה בישראל את הסופרבייק האייקוני BMW S 1000 RR

ברק כהן, מנהל חטיבת BMW בדלק מוטורס, הודיע היום על תחילת השיווק לאייקון של אופנועי BMW, BMW S 1000 RR החדש  אשר ישווק בישראל בשלוש רמות גימור: Pure, Race ו-M,

בישראל ישווק בשלוש רמות גימור:

ה- Pure במחיר של 159,900 ₪

ה- Race במחיר 179,900 ₪

וה- M במחיר 199,900 ₪

BMW S 1000 RR – קל עוד יותר, מהיר יותר ונוח יותר לשליטה

"האתגר שקיבלנו היה  לקחת את הדגם הקודם – שהיווה כוח דומיננטי בכל התחומים במשך 10 שנים – ולשפר באופן משמעותי את הביצועים שלו. תרגמנו זאת ליעדים ברורים: שנייה אחת מהיר יותר על המסלול, קל יותר בלמעלה מ-10 ק"ג, ונוח יותר לשליטה. יעדים אלה שימשו כבסיס לכל ההחלטות. התוצאה היא אופנוע חדש ומרתק שמתעלה על היעדים שהצבנו לעצמנו, ושוב יקבע את אמת המידה".
קלאודיו דה מרטינו, ראש צוות טכנולוגיית רכב.

ה-BMW S 1000 RR בעל מנוע ומתלים שפותחו לגמרי מחדש, הספק המנוע גדל ב-6 קוו"ט (8 כ"ס) ל-152 קוו"ט (207 כ"ס) והפחתת המשקל מ-208 ק"ג ל-197 ק"ג (193.5 ק"ג ברמת גימורM ), אופנוע הסופר ספורט שהושק לראשונה ב-2009 מציג כעת דור שלישי חדש לחלוטין. בנוסף לביצועים משופרים, התמקדנו גם בהפיכת ה-RR החדש למהיר יותר לפחות בשנייה אחת מאשר קודמו, העיצוב ידידותי יותר למשתמש ובהבטחה שהוא מציע את יכולות השליטה והרכיבה הטובות ביותר. בין אם מדובר בשימוש יומיומי, בכבישים כפריים מפותלים או ברכיבה עם ביצועים גבוהים במסלול המרוצים – ה-RR החדש עונה על כל הציפיות. זאת במיוחד משום שהיצרן הביא את מערכות הסיוע לרוכב כגון בקרת אחיזה ובקרת הרמת גלגל (Wheelie), ABS ובקרת זינוק בעלייה לרמות חדשות לגמרי; כמו גם את מערכת תאורת LED ומסך TFT הגדול.

מנוע שפותח לאחרונה עם טכנולוגיית BMW ShiftCam לכוח משופר בטווח מהירויות המנוע הנמוכות והבינוניות, והגברת ההספק בקצה העליון של טווח הסל"ד.

עם מנוע 4 הצילינדרים בטור החדש שפותח לאחרונה, שמשקלו הופחת ב-4 ק"ג, ה-RR החדש משיג רמה חדשה לגמרי של ביצועים. לשם כך, לא רק שביצענו אופטימיזציה של הגיאומטריה של פתחי היניקה והפליטה, האופנוע מגיע כעת גם עם טכנולוגיית BMW ShiftCam – טכנולוגיה חדשה לחלוטין עבור האופנועים של BMW המשנה את תזמון השסתומים ואת מהלך השסתומים בצד היניקה. סעפת יניקה חדשה ומערכת פליטה חדשה, קלה יותר ב-1.3 ק"ג, תורמות גם הן לשיפור הביצועים הכוללים. איכות הרכיבה ויכולות ההאצה נהנות ממומנט מוגבר באופן משמעותי על פני טווח רחב של מהירויות מנוע.

מערכת מתלים חדשה עם גיאומטריית מתלים שזכתה לפיתוח נוסף, להשגת דיוק רכיבה גבוה עוד יותר ושיפור נוסף בהתנהגות הכביש.

גם בצד המתלים, המהנדסים של BMW Motorrad עברו בדקדקנות על כל פרט ופרט. כדי להשיג הפחתה משמעותית במשקל, המנוע ב-RR החדש הוא כעת בעל תפקוד רב יותר של תמיכה בעומס מאשר בעבר. בעת תכנון השלדה הראשית החדשה, הדרישה הייתה, בנוסף לשיפור הנדסת האנוש, לגרום לכוח להיות מופעל ישירות על מבנה המנוע באמצעות הנתיבים הקצרים ביותר האפשריים. שיפור משמעותי בדינמיקת הרכיבה הושג ב-RR החדש על-ידי שילוב של גיאומטריית הרכיבה החדשה, אופטימיזציה של חלוקת העומס על הגלגלים ואופטימיזציה משמעותית של המשקל. התיכנון הקינמטי החדש Full Floater Pro במתלה של הגלגל האחורי תורם גם הוא באופן משמעותי לשיפור המוחשי בביצועי המתלים. בסיכומו של דבר, רוכבי ה-RR החדש ייהנו מהתנהגות כביש משופרת עוד יותר, אחיזת כביש גבוהה יותר ואפילו משוב ברור עוד יותר בכל מצבי הרכיבה עד לתחום המגבלות. בקיצור: ה-RR החדש מגביה באופן בולט את הרף בתחום המתלים, ובמקביל מציע שיפור בידידותיות למשתמש וביכולת השליטה. הדור הבא של מערכת המתלים האלקטרונית DDC זמין עבור ה-RR החדש כפריט ציוד סטנדרטי בכל רמות הגימור שישווקו בישראל. בקרת השיכוך הדינמית, DDC, שפותחה במיוחד עבור ה-RR, לא חייבה פשרה כלשהי במונחים של כיוון המתלים. הדבר מתאפשר בין היתר הודות לטכנולוגיות שסתומים ובקרה חדשות. יתר על כן, חבילת טבעות מרווח זמינה עבור התאמה סלקטיבית כשהאופנוע משמש לרכיבה מקצועית במסלול המרוצים.

שבעה מצבי רכיבה כסטנדרט באופנועים שישווקו בישראל בכל רמות הגימור, כחלק מחבילת riding  modes pro להתאמה אופטימלית.

להתאמה אידיאלית לתנאי שימוש מגוונים, ה-RR החדש מצויד כסטנדרט בארבעה מצבים –  "גשם", "כביש", "דינמי" ו-"מרוץ". לאלה המעוניינים בפעילות מעמיקה יותר בעולם המרוצים ומסלולי המרוצים, מציעה אופציית Pro Modes שלושה מצבי רכיבה נוספים (Race Pro 1-3), הניתנים להתאמה בקלות. הם מאפשרים התאמה אישית של תפקודי הבקרה המגוונים ביותר, כגון בקרת האחיזה הדינמית DTC, ABS וזיהוי הרמת גלגל (Wheelie) וכן של עקומת המצערת (כוונון המומנט) ובלם המנוע כדי להתאים לרמת המיומנות של הרוכב ולסגנון הרכיבה שלו. מאפיינים אחרים שמגיעים עם אופציית Pro Modes הם מערכת Launch Control לזינוקים מושלמים במרוצים, וכן מערכת Pit Lane Limiter להיצמדות מדויקת למהירויות המותרות בנתיב הטיפולים. העלאות והורדות הילוכים מהירות להפליא ללא שימוש במצמד מתאפשרות על-ידי HP Shift Assistant Pro (עזר להחלפת הילוכים), אשר כלול כסטנדרט.

ריכוז חיישנים חדש, למדידה ב-6 צירים, מעניק רמה חסרת תקדים של איכות בקרה. בקרת אחיזה דינמית DTC, ובקרת  הרמת גלגל (Wheelie control).

ABS Pro מציע בטיחות רבה עוד יותר בעת בלימה, גם במצב של הטיה.

ה-RR החדש מצויד ב-ABS Pro ובקרת אחיזה דינמית DTC כסטנדרט. בנוסף לבקרת אחיזה, מערכת DTC כוללת גם את בקרת הרמת הגלגל (Wheelie control) כסטנדרט לשוק הישראלי וכעת ניתן לראשונה לכוונון בנפרד. למרות שמערכות ה-ABS של BMW Motorrad, מספקות כבר רמה גבוהה מאוד של ביצועים ובטיחות בעת בלימה בקו ישר, מערכת ABS Pro לוקחת זאת צעד נוסף קדימה כדי להציע בטיחות מוגברת גם בעת בלימה במצב של הטיה.

לוח מחוונים רב-תפקודי עם צג TFT 6.5 אינץ' צבעוני עם תצוגה ברורה בכל תנאי התאורה ומגוון מרבי של מידע.

לוח המחוונים של ה-RR החדש פותח גם הוא לגמרי מחדש והוא מתוכנן כעת ברמה גבוהה עוד יותר לשימוש במרוצי סופר ספורט. בנוסף למגוון הרב של המידע, המפתחים של BMW Motorrad הקדישו תשומת לב מיוחדת כדי להבטיח שמסך     ה-TFT בגודל 6.5 אינץ' יספק קריאות מצוינת – גם בתנאי תאורה קשים. המטרה הייתה להציע לרוכב תצוגות מסך מותאמות אישית עבור שימושים שונים. מסך Pure Ride מציג את כל המידע הדרוש לשימוש רגיל בכביש, בעוד ששלושת מסכי Core מתוכננים לשימוש במסלול המרוצים, כאשר מד הסל"ד מוצג בצורה אנלוגית (Core 1 ו-2) או בתור תרשים עמודות (Core 3), לדוגמה.

עיצוב דינמי עוד יותר עם הנדסת אנוש אופטימלית ושילובי צבעים אטרקטיביים.

התצורה החדשה של השלדה הראשית Flex Frame – אפשרה לייצר מיכל דלק ופריטי חיפוי צנומים הרבה יותר באזור הישיבה, לשיפור נוסף בתמיכה ובלפיתת הברכיים. יתר על כן, משטחי מגע אופטימליים ומשולש ארגונומי מוגדר חדש בין קצוות הכידון, משטח המושב ומשענות הרגליים מעניקים הנדסת אנוש אופטימלית. במקביל, מאפייני מרכב שפותחו לגמרי מחדש מבטיחים שה-RR החדש מזוהה מיד כדגם חדש. תורם לכך היטב העיצוב הדינמי שמתאפיין בשתי ערכות צבעים בעלות אופי שונה: גימור Racing Red ו-Motorsport.

המפרט הישראלי

אופנוע ה- BMW S 1000 RR ישווק בישראל בשלוש רמות גימור:

רמת הגימור Pure: מצוידת במפרט עשיר במיוחד הכולל את Riding modes Pro ,
DDC וחיישני לחץ אוויר.

רמת הגימורRace כוללת שלדה מתכווננת, מצבר M  קל וחישוקים קלים (אלומיניום מחושל).

רמת גימור M: כוללת צביעת Motorsport מיוחדת, שלדה מתכווננת, חישוקי קרבון קלים במיוחד, מצבר M  ומושב M – רמת הגימור הכי קלה ומאובזרת של האופנוע
עם משקל של 193.5 ק"ג בלבד!!!

הדגשים של ה-BMW S 1000 RR החדש:

  • מנוע 4 צילינדרים שפותח לאחרונה שוקל 4 ק"ג פחות עם טכנולוגיית BMW ShiftCam לשינוי תזמון השסתומים ומהלך השסתומים בצד היניקה.
  • הספק ומומנט גבוהים יותר: 152 קוו"ט (207 כ"ס) ב-13,500 סל"ד ומומנט של 113 ניוטון-מטר ב-11,000 סל"ד.
  • מומנט של 100 ניוטון-מטר לפחות בין 5,500 סל"ד ל-14,500 סל"ד.
  • הפחתת משקל של 11 – 5 ק"ג ל-197 ק"ג עם מיכל דלק מלא (DIN ללא עומס) ו-193.5 ק"ג Package.עם חבילת M
  • מערכת מתלים שפותחה לאחרונה שמציעה Flex Frame, כשהמנוע ממלא תפקיד רב יותר בנשיאה בעומס.
  • שיפור משמעותי בהנדסת האנוש הודות ל-Flex Frame.
  • גיאומטריית מתלים משופרת לשיפור נוסף בהתנהגות הכביש, אחיזת כביש משופרת
  • התאמת שיכוך אלקטרונית שזכתה לפיתוח נוסף
  • בקרת שיכוך דינמית DDC עם דור חדש של שסתומים כפריט ציוד סטנדרטי בישראל
  • מתלה אחורי חדש ששוקל 300 גרם פחות מבעבר עם קינמטיקת Full Floater Pro.
  • מערכת פליטה השוקלת כ-3 ק"ג פחות, עם דוד עמם קדמי.
  • ריכוז חיישנים חדש עם 6 צירים.
  • מערכת בקרת אחיזה דינמית DTC שעברה פיתוח נוסף, כסטנדרט.
  • בקרת הרמת גלגל (Wheelie control ) כסטנדרט.
  • בקרת בלימת מנוע, ניתנת להתאמה.
  • מערכת ABS Pro לבטיחות רבה יותר בעת בלימה, גם במצב של הטיה, כציוד סטנדרטי.
  • מצבי רכיבה חדשים "גשם", "כביש", "דינמי" ו-"מרוץ" כסטנדרט, Pro Modes עם שלושה מצבים נוספים ניתנים להתאמה Race Pro 1-3 להתאמה אישית אופטימלית לתנאים. סטנדרטית בישראל
  • מערכת Launch Control לזינוקים מושלמים במרוצים כלולה באופציית riding modes pro
  • מערכת Pit Lane Limiter להיצמדות מדויקת למהירויות המותרות בנתיב הטיפולים כלול גם כן באופציית riding modes pro
  • HP Shift Assistant Pro (עזר להחלפת הילוכים) להעלאות והורדות הילוכים מהירות ללא מצמד, כלול כסטנדרט.
  • ניתן להפוך בקלות את כיוון החלפת ההילוכים.
  • בקרת שיוט אלקטרונית אופציונלית.
  • לוח מחוונים חדש עם צג 5 אינץ' המציע קריאות מעולה וכולל מסך Pure Ride וכן שלושה מסכי Core.
  • תאורת LED מלאה
  • מהבהבי פנייה עם תפקוד Comfort Indicator חדש.
  • פריטי מרכב בעלי עיצוב חדש לחלוטין, לעיצוב דינמי עוד יותר ואווירודינמיות אופטימלית.
  • שני שילובי צבעים בהשקה: גימור Racing Red ו-Motorsport.
  • מגוון מורחב של אביזרים מיוחדים ואופציות מהמפעל.

שלחו תגובה