עופר אבניר מציגה את דגמי Sea-Doo 2018

עופר אבניר מציגה את דגמי Sea-Doo 2018

דגמי ה- Fun של Sea-Doo 2018: חווית רכיבה בסטנדרט אחר בזכות פלטפורמה ושוקע חדשים לצד עיצוב הנדסי ייחודי הכולל אפשרויות שהייה חוויתית בים

צילום: אסף רחמים

קבוצת עופר אבניר, יבואנית SEA DOO בישראל, החלה בשיווק דגמי 2018 של מותג אופנועי הים המוביל בעולם. הדגמים החדשים מציעים שינוי משמעותי, כשבדגמי ה RXT X 300 R וה- GTX 300 LIMITED מוצגת פלטפורמה וגוף חדש לחלוטין, המספקים רף חדש של שימוש ייחודי, יציבות גבוהה, במצב עמידה, בשיוט במהירות איטית וברכיבה ספורטיבית מהירה עם "גיהוץ" הגלים ברכיבה חזקה עם הרגשת בטיחות ואחיזה ברמה הגבוה ביותר.

הגוף החדש ( בדגמי ה- RXT X R ו- GTX LIMITED) קל ב- 40 קילוגרם מבעבר עם יחס הספק משקל משופר, נתון המחזק את הביצועים ועם המבנה החדש מושגת רכיבה משודרגת. גוף האופנוע קצר בכ- 7 ס"מ, עם מרכז כובד נמוך יותר מבעבר לרוכב ב- 4 ס"מ  ולנוסע בכ- 7 ס"מ, הוא רחב יותר מבעבר בכ- 2.5 ס"מ ועם שוקע "V" עמוק יותר לשיכוך ופילוח המים בתנאי ים גלי – כל אלו מעניקים רכיבה נוחה משמעותית משלב עמידה לתאוצה ובשיוט בכל מהירות.

בנוסף לגוף החדש, דגמי 2018 נהנים בחלקם משורה של פיצ'רים מתקדמים במטרה לספק לרוכב חווית שימוש הטובה ביותר. כך למשל מוצעת לראשונה באופנועי ים מערכת שמע מתקדמת המתחברת בבלוטוס' לטלפון ומוגנת ממים, תופסני  LinQ המאפשרים חיבור וניתוק מהיר של האביזרים המקוריים המורכבים על המשטח האחורי כגון: תיק, צידנית, מיכל דלק רזרבי או הרכבת מוט לגרירת סקי, לצד שורה של תאי אחסון חדשים ויכולת אחסון טובה ונוחה יותר. דגמי 2018 כוללים ארבעה אופנועי ים חדשים לחלוטין עם GTI WAKE 155, SPARK TRIXX,ודגמי העל ה- GTX LTD 300 המפואר והדגם הספורטיבי ה- RXT-XR 300.

הכלים החדשים מציעים יתרונות החדשנות והבטיחות של היצרן עם דגש על התאמה אישית לכל סוגי הלקוחות: מחובבי האקסטרים המחפשים אופנוע-ים קל וזריז בעל יכולות תמרון המתאימות לפעלולים, חובבי הרכיבה הספורטיבית שמעוניינים באופנוע-ים ספורטיבי בעל עלויות נמוכות ואם ברוכבים המעוניינים באופנוע ים, עוד יותר חזק יציב ומהיר  ובעל מפרט מפואר. במסגרת הדגש של היצרן על נושאי הבטיחות, ברוב רובם של הדגמים החדשים מוצע הדור השלישי של מערכת הבלימה וההילוך האחורי iBR (Intelligent Brake & Reverse) המאפשרת מרחק בלימה קצר ויכולת תמרון גבוהה. בנוסף דגמי X מצוידים במערכת IBR משופרת הכוללת בקרת זינוק מתכווננת אוטומטית

היציבות והשליטה בגוף החדש מתחילים בהנמכת מרכז הכובד, מה שמעניק הרגשת ביטחון טובה יותר בהפלגה במים סוערים, במהירות גבוהה וברכיבה של שלושה משתמשים. בנוסף הגוף החדש רחב יותר ולכן קל יותר לטפס מהמים ולנוע בנוחות על כלי עומד, שילוב של היתרונות האלו עם שוקע חדש בתצורת V עמוק לביצועים גבוהים במים סוערים ואחיזה גבוהה בסיבובים. בכדי להבטיח נוחות מקסימאלית לרוכבים אופנוע הים החדש תוכנן עם מושב אחורי מעוצב המאפשר להפוך את שטח הסיפון העצום למשטח ישיבה זוגי או שכיבה בנוחות מרובה, ניתן לשנות בקלות את המושב משלושה מושבים לאזור נוחות כאשר שני רוכבים יכולים לשבת פנים מול פנים לשיחה או ארוחה על המים, כאשר מסירים את המושב האחורי לגמרי מקבלים משטח שיזוף אחורי ענק אשר מאפשר טיפוס קל אל הכלי, הנאה ורגיעה על המים.

להשלים את חווית הרכיבה והבילוי על דגמי Sea-Doo החדשים לראשונה ובבלעדיות בתחום ניתן להרכיב מערכת סטריאו עוצמתית וייעודית לשימוש במים (מגיע כסטנדרט לדגם ה GTX LIMITED), בעזרת בלוטוס' המערכת תאפשר נגינת מוזיקה האהובה עליכם והשליטה על המערכת הינה במגע אצבע קליל, האופנועים החדשים מציעים גם פתרונות אחסון משופרים כשהתא הקדמי מתחת לכידון (מוגן מים ומרופד למניעת חבטות) מאפשר אחסון לטלפון או נגן מוזיקה וטעינת המכשיר לבילוי ארוך על המים, בנוסף לכך קיים תא אחסון מרכזי גדול במרכז האופנוע המאפשר גישה קלה בזמן ישיבה, ללא צורך בעמידה.

חדש!  דגם SPARK TRIXX 3UP

אופנוע ים קליל, זריז ורב גווני, המעניק חווית רכיבה אחרת. מוצע בשילוב של חמישה צבעים, לשניים או שלושה רוכבים עם טכנולוגיה חדשנית, יחס הספק משקל מצוין, צריכת דלק חסכונית במיוחד וכל זאת ברמת מחיר אטרקטיבית במיוחד. ה-SPARK  מציע אופנוע ים מהפכני בזכות משקל קליל של 199 ק"ג בלבד, כמחצית ממשקל דגמים אחרים, 50% טוב יותר ביחס הספק משקל מול המתחרה הקרוב יותר, נתון המאפשר לגרור את הכלי עם כל סוג של רכב בזכות משקלו הנמוך. הדגם מציע מנוע עוצמתי מסוג ROTAX בנפח 900 סמ"ק, המפיק 90 כ"ס ומומנט אדיר, מנגד מנוע ה- SPARK מצויד בטכנולוגיה חדשנית המעניקה חיסכון משמעותי ביותר בעלויות התחזוקה ובצריכת דלק נמוכה ב-35% בהשוואה לדגמים אחרים. ל-SPARK מורשת של מוניטין מוכח לאמינות בזכות מנוע שתוכנן כמנוע ימי, מערכת קירור מנוע סגורה ללא מי יםCLCS , מערכת היגוי בעזיבת מצערת מסוג OTAS ומערכות אחרות המייצרות את הכלי האולטימטיבי במחיר האידיאלי.

חדש!  דגם  R RXT X 300 

ספינת הדגל הספורטיבית של Sea-Doo. אופנוע ים חדש אשר מעביר עוצמה ודיוק מעבר לכל הגבולות המוכרים. עם 300 כוחות סוס זהו הכלי החזק בקטגוריה, מהיר בטרוף, ובזכות המבנה החדש של גוף האופנוע הוא תוכנן להדבק למים ברכיבה חזקה גם בתנאי ים קשים. השוקע החדש והמהפכני מסוג ST3 (הקל ב- 20% ממתחריו) ומבנהו המשתנה מתאים גם לרכיבה נינוחה, הרכבת רוכבים וגם לרכיבה סופר ספורטיבית. הגוף החדש הינו בעל שוקע אשר יוצר לאחר פיתוח של שנים בכדי להעניק רכיבה חלקה ויציבה גם בים  וגם באגמים, בעזרת מרכז כובד נמוך RXT X  300 R הוא האופנוע היציב ביותר בתחום. כראוי לכלי הספורטיבי ביותר בהיצע הדגמים של Sea-Doo ה- RXT X  300 R מציע שורה של מערכות לשיפור החוויה והיכולות הספורטיביות. הכלי מצויד במייצבים ספורטיביים עם אפשרות כיוון לשלושה מצבים שונים בהתאם לסוג הרכיבה, במערכת TRIM HP לבחירת זווית חרטום אופנוע הים לפי תנאי הים ובקרת זינוק מתכווננת אוטומטית לאיזון השוקע אל מול פני הים סוג הרכיבה ומספר הרוכבים. הכלי מציע שלושה מצבי רכיבה:  SPORT, TOURING, או מצב ECO המייצר חסכון של עד 34% בצריכת הדלק.

ל- RXT X  300 R מנוע רוטקס 1630 סמ"ק חדש המפיק 300 כ"ס ומומנט עצום, המנוע חסכוני בצריכת דלק בזכות מצערת אלקטרונית המאפשרת גם כיול מפתח למידה לרוכבים חדשים, מערכת iBR לבלימה מהירה וקצרה ולתפעול קל בשיוט לאחור. זהו אופנוע ים הראשון בתעשייה בעל משטח אחורי עצום המעניק יציבות ונוחות לטיפוס מהמים בזמן עצירה גרירת סקי או אבוב, (קיים חיבור מהיר להרכבת מוט סקי מקצועי (הנרכש כאביזר)). בנוסף המשטח האחורי גדול מאוד ומאפשר פרוק המושב האחורי ויצירת משטח שיזוף או ישיבה אחד אל מול השני. ב- R RXT X 300 הנהג נהנה מתנוחת נהיגה ארגונומית המאפשרת לרכב עם אחיזה ייחודית לברכיים המשפרת היכולות הספורטיביות ותחושת הבטיחות ברכיבה מהירה .

תא האחסון החדש בדגמי  RXT X  300 2018 R הינו בעל תכולה של 102.5 ליטר והוא ממוקם במרכז האופנוע לגישה קלה ונוחה גם בזמן ישיבה, פשוט מרימים את הכידון ותא האחסון הגדול נחשף. האופנוע כולל גם תופסני ה- LinQ לחיבור אבזור מאחור.

חדש!  דגם GTX LIMITED 300 

דגם ה-GTX LIMITED 300  הינו היאכטה של אופנועי הים, שילוב בין היכולות הספורטיביות של ה- RXT לצד סטנדרט אחר של פאר ופינוקים. בדומה לשאר דגמי השלושה מקומות עם הגוף החדש, ה- GTX LIMITED מציע משטח אחורי עצום המעניק יציבות ונוחות לטיפוס מהמים בזמן עצירה, גרירת סקי, או אבוב, קיים חיבור מהיר להרכבת מוט סקי מקצועי (הנרכש כאביזר)  כמו גם פירוק המושב האחורי ויצירת משטח שיזוף או ישיבה אחד אל מול השני. בדומה ל-RXT X  300 R, ה- GTX LIMITED  מציע מנוע רוטקס 1630 סמ"ק חדש המפיק 300 כ"ס ומומנט עצום, המנוע חסכוני בצריכת דלק בזכות מצערת אלקטרונית המאפשרת גם כיול מפתח למידה לרוכבים חדשים, ומערכת iBR לבלימה מהירה וקצרה ולתפעול קל בשיוט לאחור.

ל- GTX LIMITED 300 מערכות טכנולוגיות חדישות וייחודיות שיעניקו לרוכב חוויה אחרת של  בטיחות, נוחות וחסכון. בצד הפינוקים וחווית המשתמש ה- GTX LIMITED 300 הינו היחידי שמציע מערכת סטריאו מקורית  100וואט המופעלת במגע אצבע, בעזרת בלוטוס' ומאפשר ליהנות ממוזיקה בזמן הרכיבה. את מכשיר הטלפון עצמו ניתן לאחסן בתא מרופד ייעודי ומיוחד המצויד גם בשקע USB לטעינת המכשיר. בדומה ל- RXT XR300 ה- GTX החדש מציע שפע של פתרונות אחסון, עם תא אחסון בעל תכולה של 102.5 ליטר שממוקם במרכז האופנוע לגישה קלה ונוחה. ה- GTX  כולל גם את טכנולוגיית ה- iControl הייחודית של Sea-Doo שמציעה מערכת המתקדמת מצערת אלחוטית, המאפשרת בקרת שיוט נשלטת GPS ושליטה אופטימאלית בגרירת גולש וספורט ימי. לכלי מושב TOURING תומך לרוכב ולנוסעים, שבצרוף מדרגת הטיפוס,רפודי מושב שטיחים מעוצבים ומרכז המידע העשיר בלוח השעונים עם 34 פונקציות  מקנים שימושיות וחווית שייט בהנאה צרופה.

מערכת בטיחות iBR

הדור השלישי של מערכת הבלימה וההילוך האחורי iBR (Intelligent Brake & Reverse) מאפשר מרחק בלימה קצר ויכולת תמרון גבוהה יותר בנסיעה לאחור ולצורך עגינה. המערכת כוללת מצב "ניוטרל" אמיתי, כשבהתנעת  אופנוע  הים  הוא  יוותר  ללא  תנועה  ורק בלחיצה על מצערת  הגז  הוא  יחל  בתנועה; במצב  עמידה  בסחיטת  ידית בלם ה- iBR ישולב ההילוך  האחורי; במצב  שיוט  ובכל  מהירות מעל 8 קמ"ש לחיצה על ידית  הבלם  תפעיל  את  מערכת  הבלימה  באופן  פרוגרסיבי  בהתאם  למהירות  הכלי, כשמערכת ה- iBR תוודא שכלי השייט נותר מאוזן כך שחרטום אופנוע הים לא ישקע במהלך הבלימה, וזאת באמצעות העלאת הסל"ד באופן אוטומטי וללא מעורבות המשיט.

מערכת ה- iBRכוללת מצב לפיו ברגע שמופעלת ידית בלם אזי גם אם המשיט ממשיך, בטעות, לסחוט את מצערת התאוצה – פעולה זאת תתבטל באופן אוטומטי ע"י מערכת ה- iBRכך שהפעלת הבלימה מנטרלת את אפשרות המשך סחיטת מצערת התאוצה. בזכות היכולת לשלב הילוך אחורי, מערכת ה-iBR מאפשרת נוחות בגישה לאדם במים ובפרט בהפעלת פעילות ספורט ימית כדוגמת גלישת SKI או גלישה על אבוב. המערכת משפרת משמעותית את השליטה באופנוע הים במצב המצריך שילוב הילוך לאחור ו/או בלימה להאטת שיוט ומעניקה יכולת  רכיבה אינטואיטיבית מצוינת.

טכנולוגיית iControl

דגמי 2018 מאובזרים גם בטכנולוגיית iControl הייחודית לחברת Sea-Doo שמציעה מערכת מתקדמת הכוללת שליטה על כל המערכות האלקטרוניות . יתרונה המובהק של המערכת מתבטא במצערת האלקטרונית המנהלת מערכת ECO לצריכת דלק יעילה במיוחד ובפרט בהשוואה למתחרים.

ידיות אחיזה ארגונומיות ו- Ergo Lock

דגמי 2018 כוללים ידיות אחיזה חדשות וייחודיות המאפשרות אחיזת ידיים חזקה בטוחה, נוחה  ולא מעייפת. הידיות עוצבו מחדש תוך בהתאם למיקום והאחיזה של הרגליים והישבן, ומוטת הידיים. הידיות החדשות מתווספות למערכת ה- Ergo Lock (ייחודית ל- SEA-DOO) שמעניקה תמיכה אפקטיבית לרגלי המשיט תוך אחיזה מעולה ושימוש ברגליו "לחיבור" הרוכב לאופנוע הים במטרה להפחית את העייפות המצטברת בזמן רכיבה ספורטיבית ו/או בתנאי ים גלי.

מערכת ITC – מצערת חכמה לתגובה ליניארית וצריכת דלק נמוכה

המצערת החכמה מאפשרת שליטה אופטימאלית על הנסיעה .כאשר הנעה של האופנוע מציבה אןתו במצב ניטראלי וללא תנועה, המערכת תומכת בפעולת הבלימה ושילוב ההילוך האחורי, כמו גם בסיוע בהיגוי, בפנייה במהלך השייט ובהעלאת ההספק באופן ליניארי תוך פנייה איטית. נתון התורם ליציבות ואחיזה משופרים. המצערת החכמה שולטת גם בבקרת השיוט, אשר מקבלת מידע מרכיב GPS מובנה. המצערת האלקטרונית מציעה שני סגנונות רכיבה – ספורט או טורינג, לשליטה מיטבית במאפייני ההאצה ובתגובה ללחיצה על הגז. בזכות מערכת ניהול המנוע, אשר מייעלת את תצרוכת הדלק. לאופנועי הים של Sea-Doo יתרון משמעותי של עד 56% בצריכת הדלק, בהשוואה למתחרים הרלוונטיים, על-פי מבחנים בלתי תלויים.

אפליקציה חדשה וראשונית

שלחו תגובה

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

שם מלא

מייל

בקשה