סוזוקי חוזרת לשוק אופנועי ה-A2 עם שני דגמים חדשים:

סוזוקי חוזרת לשוק אופנועי ה-A2 עם שני דגמים חדשים:

 

Suzuki GSXR125 ו-Suzuki GSXS125 – המשקל הקל בקטגוריה, דינאמיות, זריזות וטכנולוגיה מתקדמת.

  • Suzuki מציגה אופנוע סופרספורט ואופנוע נייקד עירוני חדשים, שניהם קלי משקל, בעלי התנהגות דינאמית זריזה, ממדים צרים וטכנולוגיה מתקדמת.
  • שני האופנועים הם הראשונים בקטגוריית אופנועי ה-125 סמ"ק שעושים שימוש במערכת Keyless ופנסי LED מלפנים ומאחור ובנוסף מאובזרים בלוח שעונים מסוג Full LCD המאפשר גם כיוון תקרת סל"ד בהתאם לרצון הרוכב.
  • האופנועים נהנים מהמשקל הנמוך בקטגוריה ויחד עם זאת מציעים את ההספק המירבי לרישיון נהיגה A2 – 14.7 כ"ס המושגים ב-10,000 סל"ד.
  • מחיר ה-GSXR125 יעמוד על 22,885 שקלים ומחיר ה-GSXS125 יעמוד על 21,885 שקלים (המחירים כוללים מע"מ ואינם כוללים אגרות רישוי).

קבוצת עופר אבניר, יבואנית מותג האופנועים והקטנועים Suzuki לישראל, חוזרת עם שני דגמים חדשים לשוק האופנועים המותאמים לרישיון A2 לאחר שנעדרה ממנו בשנים האחרונות. האחד GSXR125, אופנוע סופרספורט והשני GSXS125 אופנוע נייקד עירוני. מחיר ה-GSXSR125 יעמוד על 22,885 שקלים ומחיר ה-GSXS125 יעמוד על 21,885 שקלים. המחירים כוללים מע"מ ואינם כוללים אגרות רישוי.

שני האופנועים מציעים גם את ההספק הסופי המקסימלי שמותר לבעלי רישיון A2 – 14.7 כ"ס המושגים ב-10,000 סל"ד והמומנט המירבי עומד על 1.17 קג"מ ומושג ב-8,000 סל"ד. שני הדגמים מבוססים על פלטפורמה זהה ולכן בסיס גלגלים הקצרצר בן 1,300 מ"מ זהה ומבטיח התנהגות דינאמית זריזה. גובה המושב הנמוך (785 מ"מ), הממדים הצרים במיוחד והמשקל הנמוך של האופנועים, הופכים אותם לקלים לרכיבה, נשלטים ונוחים למגוון תנוחות רכיבה.

מה שהנחה את מהנדסי סוזוקי בחיפושם אחר הליבה של חוויית הרכיבה, הוא המעגל: Run-Turn-Stop. בתוך כך, פיתחה סוזוקי את המכניזם של שני הדגמים שמגיע מאופנועי הספורט הגדולים של משפחת ה-GSXR. המנוע בעל צילינדר יחיד וזוג גלי זיזים עליונים (DOHC) ומקורר נוזל. מערכת הזרקה אלקטרונית בעלת 2 מזרקים ו-6 חיישנים שונים לאורכו ולרוחבו של המנוע ומכלולים היקפיים, לטובת הזנת הדלק. האופנועים מצוידים ב- ABS מתוצרת Bosch על צמד דיסקים פרפריים מלפנים ומאחור וחישוקי 17 אינץ' עם צמיגי דאנלופ.

ה-GSXS125 וה-GSXR125 הם הראשונים בקטגוריית אופנועי ה-125 סמ"ק שעושים שימוש במערכת Keyless להתנעה ללא מפתח. בנוסף, האופנועים מציעים את מערכת ה-Easy Start שהפכה לסטנדרט בכל אופנועי היצרנית ומאפשרת התנעה בלחיצת כפתור קצרה ויחידה. לוח שעונים מסוג Full LCD המציג שפע של מידע בצורה קריאה ונוחה ומאפשר גם כיוון תקרת סל"ד בהתאם לרצון הרוכב. מידע נוסף בלוח השעונים כולל תצוגת הילוכים, זמני טיפולים, שעון, מד דלק, ממוצעי צריכת דלק ועוד. פנסי ה-LED, מלפנים ומאחור, משלימים את המראה הכללי ומייחדים את זוג דגמי ה-125 החדשים של Suzuki.

Suzuki GSXR125

מעצבי האופנוע הגיעו לעיצוב הספורטיבי-אגרסיבי של ה-GSXR125 באמצעות סידור מושבי הרוכב, מגן הרוח הרחב, המעטפת האווירודינאמית (Fairing), ידיות הקליפ-און הנמוכות, פנסי ה-Led המסודרים מלפנים אחד מעל השני כמו האח הגדול ה-GSXR1000 וכן בזכות הצביעה הכחולה מקבוצת המרוצים הרשמית של סוזוקי ב-MotoGP. כל המאפיינים הללו מדגישים את מורשת ה-R הספורטיבי שהוטמנה בד.נ.א של דגם ה-GSXR125. כמקובל בקטגוריה זו, זווית הצידוד של ה-GSXR125 הינה 35 מעלות. זווית המאפשרת איזון בין יכולות ספורטיביות לבין ניוד עירוני קל, נוח ונשלט. משקלו של ה-GSXR125 הינו 134 ק"ג (רטוב) בלבד.


ה-GSXR125 זמין בצביעה לבנה, שחורה, וכחול MotoGP.

Suzuki GSXS125

הסטייל של ה-GSXS125 קומפקטי אך אגרסיבי, כיאה לאופנוע בעל ייעוד אורבני טיפוסי. זווית הצידוד של האופנוע נקבעה על 40 מעלות, כדי לאפשר מקסימום יכולות ניהוג וניווט בתוך עומסי התנועה הכבדים של העיר, ועדיין להמשיך ולספק יציבות ונוחות רכיבה, גם במהירויות גבוהות. כדי לגרום למבנה הגוף הצר של השלדה להתאים לקווי העיצוב של משפחת אופנועי ה-GSX, חוברו מיכל הדלק וחיפויי הצד בעיצוב דומה, כשהחרב התחתונה חותמת את המראה הקרבי. המושב, המופרד בין הרוכב למורכב, גולש אל מתחת למיכל הדלק ובעזרת כיסויי השלדה שמשלימים את המראה הכללי, מתחבר ה-GSXS125 לקווי העיצוב של משפחת ה-GSX האגדית של סוזוקי ונראה כאח קטן ל-GSXS750 ול-GSXS1000. משקלו של ה-GSXS125 עומר על 133 ק"ג (רטוב) בלבד.


ה-GSXS125 זמין בצביעה אדומה, שחורה, וכחול-MotoGP.

 

אפליקציה חדשה וראשונית
תגיות:

שלחו תגובה

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

שם מלא

מייל

בקשה