חדש בארץ: סוזוקי ג'יקסר 250 סמ"ק

 

 

 

חדש בארץ: סוזוקי ג'יקסר 250 סמ"ק

Suzuki GSX250 R: כרטיס הכניסה לעולם רכיבת הספורט והמסלול

ה-GSX250R מציע שילוב בין הנאות הרכיבה הספורטיבית לבין צרכי היומיום. כראוי לכלי המשתמש בשילוש האותיות GSX עם חותמת R, האופנוע מציע מנוע ספורטיבי גמיש בהספק של 25 כ"ס ומומנט של4 קג"מ
הסוזוקי GSX250R הינו היחיד בקטגורית הנפח שלו המצויד במנוע בעל 2 צילינדרים, לטובת זמינות כוח וגמישות בסל"ד נמוך ובינוני, ובכך מבטיח אמינות רבה ועלות אחזקה שוטפת נמוכה במיוחד
כבן משפחה מסדרת ה-R, הסוזוקי GSX250R מוצע ב-3 צביעות שונות למעטפת הפיירינג: שחור חלק, לבן חלק או צביעת ה-MotoGP הרשמית של סוזוקי, על רקע כחול
מחירו של ה- Suzuki GSX250 R החדש יעמוד על 26,987 שקלים (לא כולל אגרות רישוי)

מותג סוזוקי ממשיך לחדש ולהתחזק בישראל. קבוצת עופר אבניר, יבואנית מותג האופנועים Suzuki בישראל, תחל בימים הקרובים בשיווק דגם חדש לחלוטין, הרביעי במספר בשנה האחרונה, עם הגעת ה-GSX250R לישראל. סוזוקיGSX250R  מציע אופנוע בעל חיפוי פיירינג מלא וספורטיבי, המשלב בצורה אופטימלית בין הפאן של רכיבה ספורטיבית לבין צרכי היומיום. האופנוע בנפח 250 סמ"ק, מנוע שני צילינדרים יוצע בגרסת אבזור אחת במחיר של 26,987 ₪ (לא כולל אגרות רישוי).

זאת ועוד, רוכשי אופנועי הסוזוקי GSX250R עד סוף 2017 ישתתפו, כמו שאר הרוכבים שרכשו אחד מדגמי אופנועי ה-GSX-S וה-GSX-R מה-1 ביולי, במבצע ה-MotoGP של עופר אבניר: הגרלה שתיערך בין כל רוכשי האופנועים תנפיק זוג כרטיסים זוגיים (סה"כ ארבעה כרטיסים) לאירוח במתחם סוזוקי הרשמי באליפות העולם במהלך מרוץ גראנד פרי רשמי באירופה.

קובי גילון, סמנכ"ל שיווק בעופר אבניר: "מותג סוזוקי ממשיך לצמוח בישראל. במהלך השנה האחרונה השקנו ארבעה אופנועים חדשים, במחירים אטרקטיביים בשורה של סגמנטים, כשהדבר מתבטא גם בגידול במספר המסירות בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד עם להיטי מכירות כדוגמת ה-GSX-S750 או ה-SV650. ה-GSX250R מציע לרוכבי הכביש הציבורי אופנוע הטומן בחובו את המורשת הספורטיבית של המותג בכלל ושל משפחת הג'יקסר בפרט, אך באופן המתאים לקהל הרחב יותר. לאור מגמת המעבר לאופנועים, שנתח השוק שלהם גדל באופן עקבי בשנתיים האחרונות, אנו צופים קבלת פנים חמה לכלי החדש" .

ה-GSX250R הוצג לראשונה בסוף השנה שעברה בתערוכת מילאנו, וכעת הוא מגיע לישראל עם מראה ספורטיבי עדכני, בהתאם לרוח דגמי משפחת ה-GSXR האגדתית של סוזוקי, עם התנהגות כביש זריזה אך נשלטת וקלה לרכיבה, תנוחת רכיבה נוחה עם שילוב אופטימאלי בין שימוש יומיומי לטיולים ארוכי טווח. ה-GSX250R הוא פתרון מעולה למגוון רחב של רוכבים, החל מכאלו המחפשים לרכוש את אופנוע הספורט הראשון שלהם וכלה ברוכבים וותיקים שחוזרים לעולם האופנועים לאחר מס' שנות הפסקה.

הסוזוקי GSX250R הינו היחיד בקטגורית הנפח שלו, המצויד במנוע בעל 2 צילינדרים, המכוון לטובת זמינות כוח וגמישות בסל"ד נמוך ובינוני, ובכך הופך את האופנוע כולו לשימושי במיוחד בעיקר במהירויות שבין 20 ל-90 קמ"ש, שהן המהירויות הממוצעות לאופנועים בשימוש יומיומי. שיא ההספק הינו 25 כ"ס המושגים ב-8,000 סל"ד, בעוד שיא המומנט, 2.4 קג"מ, מושג ב-6,500 סל"ד. השימוש במנוע כפול צילינדרים (ולא במנוע סינגל, צילינדר יחיד, כבשאר אופנועי הקטגוריה), נועד כדי לספק לרכיבה רצועת כוח רחבה וזמינה, המושגת באמצעות תיבה בת 6 הילוכים עם יחסי העברה מדויקים ומאוזנים, ולהפוך את השליטה ברכיבה כולה, לקלה ונטולת דרמות. עוד הבטחה בנעוצה בקיומו של צילינדר נוסף במנוע השותף למאמץ, היא  אמינות רבה ועלות אחזקה שוטפת נמוכה במיוחד. המנוע, העומד בתקן יורו 4 המחמיר, הינו בעל תצרוכת דלק חסכונית ונמוכה בזכות היותו מנוע מסוג Twin Parallel: 32.5 ק"מ לליטר, המעניקים לו טווח פוטנציאלי של 480 ק"מ לרכיבה רצופה.

בתחום הבטיחות עושה האופנוע שימוש במתלים קדמיים ואחוריים מתוצרת Kayaba היפנית ובבלמי דיסק הנשלטים על ידי מערכת ABS מתוצרת Bosch הגרמנית וכן חישוקים חדשים בעלי 10 חישורים עם צמיגי IRC לטובת אחיזה מקסימלית (רוחב הצמיג האחורי: 140 מ"מ). האופנוע כולל ידיות Semi Clip-Ons שלמרות היותן נפרדות מ-2 צדי המשולש העליון, הרי שהן ממוקמות גבוה יחסית כדי להעניק לרוכב תנוחת רכיבה נוחה לאורך זמן, וכזו המאפשרת נקודת מבט גבוהה ורחבה על התנועה שמלפנים.

ה-GSX250R מצויד גם בלוח שעונים מסוג LCD חדיש המציג גם תצוגת מצב הילוכים, מד דלק, טווח רכיבה פוטנציאלי, צריכת דלק ממוצעת, שעון והתראות טיפולים והחלפות שמן וכל זאת בנוסף לתצוגת המהירות והסל"ד. בתחום העיצוב נציין כי מלבד מעטפת הפיירינג הספורטיבית, מצויד האופנוע במושב מפוצל ונפרד לרוכב ולמורכב. מושב הרוכב הינו בגובה 790 מ"מ וככזה הוא מתאים למגוון רחב של רוכבים בגבהים שונים. עיצובו של מיכל הדלק הספורטיבי, הינו צר במיוחד בצד מושב הרוכב, כדי להקל על חביקה מושלמת של הרוכב וכן הגעה נוחה לקרקע. עם זאת, נפח המכל עומד על 15 ליטרים מכובדים המאפשרים רכיבה ארוכה בין תדלוקים. עוד בתחום העיצוב – האופנוע מצויד בנורות LED בזנבו ובפנס החזית המעוצב (עם פנסי החנייה) כפנס האגדי של משפחת אופנועי ה-GSXR, במאותתים שקופים ואלגנטיים וכן מוצע ב-3 צביעות שונות למעטפת הפיירינג: שחור חלק, לבן חלק או צביעת ה-MotoGP הרשמית של סוזוקי, על רקע כחול.

אפליקציה חדשה וראשונית
תגיות:

שלחו תגובה

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

שם מלא

מייל

בקשה