);

השקה מקומית: KTM MX 2019

השקה מקומית: KTM MX 2019

ד.ל.ב מוטוספורט משיקה את דגמי 2019 לאופנועי המוטוקרוס והאנדורו של KTM בישראל. דגמי המוטוקרוס נעשו קלים באופן משמעותי, יציבים יותר וקיבלו שלל שדרוגים טכניים ועיצוביים. דגמי האנדורו עודכנו עם עיצוב מעודכן וכיול מתלים חדש

ד.ל.ב מוטוספורט, מקבוצת לובינסקי, משיקה את משפחות אופנועי המוטוקרוס והאינדורו החדשים לשנת 2019 של KTM בישראל. דגמים אלה עברו שינויים מקיפים וזכו לחידושים ושדרוגים רבים אשר יסייעו להם להמשיך לשמר ולחזק את ההובלה במכירות ועל מסלולי המירוצים. KTM האוסטרית שולטת באליפויות העולם בעשור האחרון ורוכביה קוטפים הישגים באופן עקבי בכל התמודדות בה הם לוקחים חלק, על גבי מסלולי המוטוקרוס, במירוצי האנדורו המפורסמים, דרך מירוצי הדקאר וכלה בשיפור מרשים באליפות המוטו GP.
בעולם המוטוקרוס, הרוכב טוני קרויולי קטף את התואר התשיעי בעונה החולפת על גבי ה-KTM 450 SX-F, פאולוס ג'ונס אלוף ה-MX2 ניצח ב-9 מתוך 10 מירוצים על גבי ה-KTM 250 SX-F ורגע לפני שפרש, ראיין דאנג'י כבש את אליפות הסופרקרוס AMA לשנת 2017 על דגם ה-450.
מתוך הרצון להמשיך ולהוסיף להישגים מדהימים אלה, KTM תיעלה את יכולותיה להמשך פיתוח דגמיה התחרותיים והעממיים וכן לחיזוק כישרונות צעירים כרוכבי העתיד של הקבוצה. ההשקעה הרבה יוצרת סביבת פיתוח חשובה מאוד עבור משפחת דגמי ה-SX של KTM שכן כל טכנולוגיה חדשנית מפותחת ונבחנת בתנאי המירוצים הקשים והתובעניים בהרבה לפני שהיא מגיעה לדגמים הסדרתיים בייצור נרחב.
דגמי ה-KTM 50 SX, ה-65 SX וה-85 SX ימשיכו להוות בסיס טוב עבור רוכבים צעירים למעבר לאופנועים הגדולים כמו ה-KTM 125 SX, 150 SX ו-250 SX הדו-פעימתיים לצד דגמי ה-4 פעימות 250 SX-F, 350 SX-F וה-450 SX-F החדים ביותר בקבוצתם.
שלדה

לשנת 2019, עברו כל דגמי ה-SX למבוגרים קפיצת דור משמעותית שכללה החלפת כ-60 אחוז מרכיבי האופנועים ובמרכזה המשך השלת משקל מהאופנועים – נתון שהפך אותם לאמת מידה בעולם המוטוקרוס. כל דגמי ה-SX קיבלו שלדה חדשה, קשיחה מבעבר שמשפרת את יציבות האופנוע בקו ישר ותחת עומס פניות ומשפרת את החדות וההתנהגות של האופנוע. זאת לצד הארכת תת השלדה, הורדת מרכז הכובד והחלפת הזרוע האחורית לשיפור היציבות הכיוונית. בצד הארגונומי, הרוכב ייהנה כעת מחופש תנועה גדול יותר על האופנוע הודות לפלסטיקה, מושב ומכל דלק חדשים וצרים יותר. תיבת האוויר של האופנוע תוכננה מחדש – היא מוגנת יותר, מקלה על מלאכת הגישה לפילטר האוויר וכמובן משפרת את זרימת האוויר למנוע ומסייעת ביצירת עקומת כוח רחבה מבעבר, גם בדגמי ה-2 וה-4 פעימות.
רשימת החידושים לא עוצרת כאן וממשיכה גם אל רדיאטורים חדשים קירור משופר ולמרכוז טוב יותר של מסת האופנוע, סוללת ליטיום חדשה וחזקה יותר הותקנה וצמת החשמל תוכננה מחדש לשמירה על מבנה קומפקטי יותר. משולשים חדשים תוכננו לשיפור ההיגוי וגם המתלים עברו כיול מחדש בהתאם. כל דגמי ה-SX ימשיכו ליהנות מרכיבי קצה כמו בלמי ברמבו, מתלי WP מתקדמים, כידון NEKEN, צמיגי דנלופ וכן בורר מפות ניהול שמציעות בקרת אחיזה, בקרת זינוק וכן מפות הצתה בדגמי ה-4 פעימות.

מנועים
בהמשך לעדכוני השלדה והמתלים, גם המנועים עברו עדכונים מקיפים לשנת 2019. כל דגמי ה-SX קיבלו מצמד חדש מבית PANKLE, יצרנית חלקי מנוע ורכיבי הנעה המיועדים להספקים גבוהים במסלולי המרוצים, בשיטת DS לשליטה קלה ומדויקת יותר במצמד בעזרת קפיץ דיאפרגמה מתקדם במקום קפיצים ספירליים, יחד עם הקלאץ' ההידראולי, מובטחת תחושת "מרגרינה" בקלאץ' החדש. דגמי ה-4 פעימות קיבלו תיבת הילוכים חדשה, מערכת ניהול מנוע חדשנית מבית Keihin ובתי מצערות חדשות. דגמי ה-2 פעימות עדיין לא עוברים להזרקה ולא מקבלים את הבלאנסר של עולם האנדורו, אך כן קיבלו קרבורטורים בכיול חדש וכן תיבת הילוכים חדשה. מנוע ה-450 עבר את השינויים הנרחבים ביותר שכוללים ראש מנוע חדש וקל יותר, גל זיזים חדש, תזמון חדש וקצר יותר לשסתומים וציפוי DLC להפחתת חיכוך שרשרת התזמון.

דגמי אנדורו 2019
לאחר החידוש המקיף שעברו דגמי האנדורו לשנת 2018 כולל הצטרפות דגמי ה-TPI המוזרקים במשפחת מנועי ה-2 פעימות, לשנת 2019 עוברות כל גרסאות דגמים אלה חידושים שכוללים כיול מחדש למתלי ה-WP אשר מאפשר התמודדות טובה יותר עם תנאי שטח מורכבים, התנהגות טובה יותר ותחושה משופרת בידי הרוכב, לצד גרפיקה עיצובית חדשה אשר תבדל את דגמי 2019 גם ויזואלית מדגמי השנה החולפת.

שלחו תגובה