);

השקה מקומית: דגמי 2020 למשפחת EXC של ק.ט.מ

ד.ל.ב מוטוספורט השיקה בישראל את דגמי 2020 למשפחת ה-EXC – סדרת אופנועי האנדורו של ק.ט.מ עם מערכת הזרקת הדלק המהפכנית למנועים הדו-פעימתיים

כתב: יח"צ / יצרן

צילום:יצרן / יח"צ.

השקה מקומית: דגמי 2020 למשפחת EXC של ק.ט.מ

ד.ל.ב מוטוספורט, מקבוצת לובינסקי, השיקה היום, 8.8, את משפחת ה-EXC החדשה, אופנועי האנדורו החדשים לשנת 2020 של ק.ט.מ, עליהם רכב אביעד אברהמי ממגזין 'פול גז' בהשקה העולמית. אופנועים אלה אשר פותחו תחת תנאי הרכיבה המורכבים בעולם, ממשיכים להעלות את רף היכולות, הביצועים, ההנאה והטכנולוגיה בשטח. מותג ק.ט.מ שולט בעולם אופנועי השטח בכלל ודגמי האנדורו בפרט עם מעל ל-50% נתח שוק בשנת 2018 ועשרות אלפי יחידות ממשפחת ה-EXC הנודעת. ק.ט.מ יצרנית האופנועים הגדולה באירופה, סיימה את שנת 2018 עם למעלה מ-260,000 מסירות. מאז שנת 2016, ק.ט.מ הנו מותג האופנועים הנמכר ביותר בישראל עם למעלה מ-1,100 מסירות בשנה ו-50 אחוז נתח שוק בפלח האנדורו. ב-50 האחוזים הנותרים מתחלקים לא פחות משמונה מותגים של אופנועי אנדורו נוספים. בחישוב כלל דגמי האופנועים, אופנועי ק.ט.מ תופסים בחמש השנים האחרונות נתח שוק של כ-18 אחוזים, כלומר, כמעט כל אופנוע חמישי שנמכר בישראל, הנו ק.ט.מ.

דגמי 2020 כוללים גם את הדור השני של סדרת ה-TPI שהביאה לפריצת דרך בעת השקתה כדגם 2018 עם מערכת ההזרקה הראשונה במנועי ה-2 פעימות, וזו כבר הוכיחה את עליונותה המוחלט בעולם וכמובן גם בישראל עם מסירות של מאות יחידות בישראל והתואר המחייב של האופנוע הנמכר ביותר בישראל בשנת 2018 בגרסת ה-EXC 250 TPI. הצלחה זו, של שליטה מוחלטת בעולם אופנועי השטח יחד עם היצע אופנועי הכביש והאדוונצ'ר של ק.ט.מ, מגיעה גם הודות לרשת הסוכנים והשירות הנרחבת והמקצועית בישראל של ד.ל.ב מוטוספורט, עם 19 נקודות שירות בפריסה ארצית מלאה מאילת ועד צפת, יחד עם פעילות טרייד-אין ענפה.

בהמשך לאבולוציה של אופנועי ק.ט.מ מהשנים האחרונות, הדור החדש לשנת 2020 מציג שלל חידושים ופיתוחים טכנולוגיים שמבטיחים את המשך ההובלה בעולם אופנועי האנדורו. יותר מ-60 אחוז מהחלקים באופנוע חדשים לגמרי ובהם משפחת מנועים חדשה עם ביצועים משופרים, שלדות עדכניות עם מתלי WP EXPLOR חדשים שמשפרים את ההתנהגות, עיצוב עדכני וספורטיבי, תיבת אוויר חדשה, מערכת קירור משופרת ומערכת פליטה חדשה לגמרי. יחד עם רכיבים כמו כידון של NEKEN, בלמי ברמבו, רגליות רוכב חדשניות, חישוקים קלים וחזקים ועוד כסטנדרט, אופנועי האנדורו 2020 של ק.ט.מ הם אופנועי האקסטרים אנדורו המובילים בעולם. גרסאות ה-SIX DAYS ימשיכו להציע רכיבי פרימיום ועיצוב ייחודי כמקובל.

היצע הדגמים לשנת 2020 יהיה רחב ומגוון ויחל בדגם ה-150 EXC TPI החדש שהותאם לתקן יורו 4, את ה-250 ECX TPI וה- 300 EXC TPI בתחום ה-2 פעימות. דגמי ה-4 פעימות יכללו את ה-250 ECX-F, ה-350 EXC-F, ה-450 EXC-F וה-500 EXC-F. בנוסף לגרסאות אלה, ד.ל.ב מוטוסוספורט יבואנית אופנועי ק.ט.מ לישראל, אף קיבלה מספר מצומצם של דגמי ה-300 EXC TPI ERZBERG RODEO אשר עוצבו במיוחד לציון חגיגות ה-25 שנים למרוץ ההארד-אנדורו האוסטרי, אולם עוד בטרם הושקו בישראל, כל יחידות אלה הוזמנו על ידי לקוחות זריזים.

כדי לאפשר לרוכבים ליהנות מחוויה מקיפה, במקביל לדגמי 2020, מושקת גם קולקציית ביגוד הרכיבה – Power Wear ושורה ארוכה של חלפים ושדרוגים מקטלוג ה-Power Parts לשנת 2020.

מנועים:

המנועים החדשים של דגמי 2020 עברו שורה ארוכה של עדכונים כדי להוסיף ולשפר את תגובותיהם, כוחם, משקלם וממדיהם. בין שינויים אלה ניתן למצוא חיישן לחץ ברומטרי חדש בדגמי ה-TPI לשיפור דיוק מערכת ההזרקה, מפות ניהול מנוע חדשות, תיבת אוויר חדשה עם מיקום טוב יותר לפילטר האוויר לטובת שיפור הזרימה וכן קלות הטיפול בו, מעבר אוויר למצב סרק לשיפור עבודת המנוע בסל"ד נמוך והתנעה קרה, אגזוז חדש לזרימה משופרת והעמידות והשרידות, מכל שמן חדש המחובר לשלדה עם חיבורים גמישים וסינון שמן משופר ועוד. בנוסף לכך, הותקן אלטרנטור חדש בהספק של 196 וואט עם מצבר ליתיום קל וקומפקטי. דגמי ה-4 פעימות ובעיקר ה-250 סמ"ק קרובים יותר למנועי המוטוקרוס כך שהם קטנים וקלים יותר. הם קיבלו ראש מנוע חדש לשיפור הביצועים, תגובות המנוע ועמידות בתנאים קשים וכן מצמד חדש עמיד ומדויק יותר. מערכות הקירור שופרה על ידי הגדלת הרדיאטורים וכונסי האוויר, הכנה למאוורר שני הגדלת משאבת המים וכן צינור המים הראשי במנוע.

שלדה ומתלים:

דגמי 2020 עברו שלל שינויים בשלדה ובמתלים כדי להמשיך ולהעלות את רף הדיוק וההנאה מהרכיבה. השלדות כולן עברו חיזוקים, כדי לעשותן עמידות יותר לכוחות פיתול, כאשר עדיין נשמרה בהן הגמישות הדרושה מאופנוע אנדורו העובד בתנאי רכיבה תובעניים במיוחד. דגמי האנדורו מצוידים בדור חדש של מתלי WP מסוג EXPLOR בהם מערך משופר של קפיצים, בוכנה חדשה וכיול מתקדם שמאפשר לאופנוע מחד לספוג זעזועים קלים ומהירים הנוצרים ברכיבה מהירה בשביל, ומנגד לספוג ביעילות נחיתות מ'דרופים' ומפגש עם סלעים גדולים. בולם ה-PDS האחורי כויל בהתאם והוא עמיד בהרבה לסגירת מתלה בנחיתה מ-דרופים.

דגמי האנדורו של ק.ט.מ ל-2020 – מחירים

התגובות סגורות לפוסט זה.